بایگانی‌ها

«جنگ ستارگان» نفس‌ها را بند آورد

«جنگ ستارگان» نفس‌ها را بند آورد
«جنگ ستارگان» نفس‌ها را بند آورد

بالأخره قصه کهکشانی «جنگ ستارگان: آخرین جدای» به پرده سینما آمد و واکنش‌های اولیه به فیلم و کارگردانی رایان جانسون  فراتر از انتطار است. تماشاگران و منتقدان در اکران ویژه‌ی  لس آنجلس  به‌تماشای ساخته‌ی جدید دیزنی و لوکاس‌فیلم نشستند و اولین نظراتشان را در توئیتر منتشر کردند.

امسال تا اینجا برای جانسون سال خوبی بوده، او تنها کارگردان «جنگ ستارگان» در ۱۸ ماه گذشته بوده که نه اخراج شده و نه تحت فشار خاصی کارش را انجام داده است. علاوه بر این لوکاس فیلم به قدری از کار این کارگردان راضی بوده که از همین حالا یکی از فیلم‌های سه‌گانه بعدی را که از ۲۰۲۰ شروع خواهد شد به او سپرده است، البته که باید منتظر واکنش هواداران هم بود.

تعدادی از اولین واکنش‌ها را در ادامه مرور می‌کنیم.

رایان پارکر: شگفت‌آور است. فقط همین، هضمش زمان بیشتری می‌طلبد، واوو.

آرون کوچ: «آخرین جدای» خیلی رضایت بخش است. مارک همیل بهترین بازی‌اش در نقش لوک اسکایواکر را انجام داده.

پیتر شیرتا: «جنگ ستارگان: آخرین جدای» خیلی متفاوت و هیجان‌انگیز و سرشار از سورپرایز است، خیلی احساسی است، لحظات شگرف‌آوری دارد. از اسپویلرها دوری کنید.

آدام اف. گلدبرگ: خودشه! رایان ترکاند! خدای من، «جنگ ستارگان: آخرین جدای» من را به دوران کودکی برد.

جاشوا یل: «جنگ ستارگان: آخرین جدای» من را گرفت، خندیدم، جیغ زدم، گریه کردم و بهترین لحظات زندگی را تجربه کردم. رایان جانسون مرزها را تکان داد، شاید بهترین فیلم «جنگ ستارگان»

تری شوارتز: نه‌تنها کری فیشر و مارک همیل بهترین لیا و لوک را بازی کردند، بلکه آدام درایور و دیزی ریدلی هم در نقش‌های ریو کایلو رن ترکاندند. نمی‌توانستم سیر شخصیت‌ها را پیش‌بینی کنم و این نکته فیلم بود.

اریک دیویس: «آخرین جدای» فوق‌العاده است. احساساتتان را درگیر می‌کند، می‌خندید و حال می‌کنید، نماهای درجه یک و خفن‌نرین جنگ‌ها. بهترین فیلم سری از زمان «امپراطور»