بایگانی‌ها

جود لاو دیگر پاپ نیست!

جود لاو دیگر پاپ نیست!
جود لاو دیگر پاپ نیست!

پاپ جوان سریالی که با همکاری مشترک شبکه های HBO و اسکای ساخته شد، در فصل اول نمایش موفقیت‌آمیزی داشت. این سریال درام به روایت زندگی یک مرد جوان آمریکایی با بازی جود لاو می‌پردازد که به رهبر جدید کلیسای کاتولیک تبدیل می‌شود و واتیکان را به هم می‌ریزد.

با پایان فصل اول، طرفداران این سریال هنوز مطمئن نبودند آیا دنباله ای هم در کار خواهد بود یا خیر. بالاخره پاسخ این پرسش این هفته مشخص شد. HBO واسکای اعلام کرده اند که فصل جدید پاپ جوان با موقعیت‌های داستانی جدید و بعضی از بازیگران فصل قبل ادامه خواهد یافت، اما دیگر خبری از جود لاو نخواهد بود.
لاو در مصاحبه‌ای که به تازگی انجام داده، به صحبت درباره نقش خود در این سریال پرداخته است. به نظر می‌رسد مشکلی با ادامه این سریال بدون حضور خودش ندارد.
او در این باره می‌گوید:

«این گونه نیست که با قضیه کنار آمده باشم و قبول کنم کار من تمام شده است. ولی وقتی این کار را شروع کردم، یعنی وقتی این کار را شروع کردیم، قرار بود یک کار ده ساعته بسازیم، و همین کار را کردیم. اما این که گفته اند دیگر برای من جایی وجود ندارد، از نظر من کمی غیرمسئولانه است. از همان ابتدا هم مشخص بود که با یک شخصیت عالی سروکار داریم، شخصیتی که در این سریال موفق می‌شود دنیای فوق‌العاده ای خلق کند. ولی خوب می‌دانستم که قرار نیست برای مدت طولانی، مثلا ده سال، این نقش را بازی کنم.»
شایعاتی بر سر زبان ها افتاده مبنی بر این که شاید جود لاو با یک نقش فرعی به سریال برگردد. ولی هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست. تولید فصل جدید حتی تا پایان سال 2018 هم آغاز نمی‌شود. با این حال حتی با وجود جدایی لاو، هم چنان نیروهای تولیدی خلاقانه‌ای که پشت فصل اول بودند، در فصل جدید هم حضور خواهند داشت. هم چنان پائولو سورنتینو کارگردان فصل جدید خواهد بود و نویسنده و همکار همیشگی او، امبرتو کنتارلو هم حضور خواهد داشت.
از آن جا که هنوز یک سال با آغاز تولید سریال فاصله داریم، انتظار دریافت اخبار مشخصی در مورد داستان یا بازیگران فیلم را نداشته باشید. ولی بدون شک HBO/اسکای سرمایه‌گذاری جدی بر روی فصل دوم خواهند داشت.