بایگانی‌ها

حضور معاون رئیس جمهور در سریال جنایی

حضور معاون رئیس جمهور در سریال جنایی
حضور معاون رئیس جمهور در سریال جنایی

جو‌ بایدن معاون ریاست‌جمهوری آمریکا قصد دارد در سریال «نظم‌ و‌قانون» شبکه NBC حضور پیدا کند. برنامه‌ی پخش فصل هجدهم این سریال، برای چهارشنبه ۲۱ سپتامبر ساعت ۹ شب تعیین شده است و بایدن در اپیزود دوم که ۲۸ سپتامبر به روی آنتن می‌رود به صورت افتخاری حضور پیدا خواهد کرد. مطابق جدول زمانبندی در وب‌سایت کاخ سفید، بایدن صبح جمعه به نیویورک سفر خواهد کرد تا قسمت مربوط به خودش در این اپیزود را ضبط کند. او در این سخنرانی قرار است درباره بسته‌های پشتیبان ضد آزارهای جنسی و اثرات آن در کاهش خشونت‌ها علیه زنان صحبت کند.
آیس-تی خواننده مشهور آمریکایی سبک هیپ‌هاپ که نقش یک کارآگاه دپارتمان پلیس نیویورک به نام آدولفین توتولا را در این سریال بازی می‌کند،  تصویر بایدن را از پشت صحنه سریال در توئیتر منتشر کرد. اگر چه شخصیت نوشته شده برای بایدن آن‌چنان تفاوتی با خودش و رویکرد های سیاسی اش ندارد. بایدن همواره به طرفداری از قربانیان خشونت‌های خانگی و آزارهای جنسی شناخته شده است. عکس منتشر شده، بایدن را کنار ماریسکا هارگیتای نشان می‌داد که در ماه جون گذشته در مراسم سخنرانی برای زنان نخبه ایالات متحده هم در کنارش حضور داشت. بایدن همچنین با هارگیتای روی پروژه نیکوکارانه سازمان قلب مسرور کار می‌کند. بایدن پیشتر، در چند نقش فرعی تجربه حضور در چند اپیزود از سریال دیگر شبکه ان‌بی‌سی، «پارکز اند ریکریشن» را نیز داشته است.
آخرین حضور یکی از مقامات بلندپایه کاخ سفید در اثری نمایشی برمی‌گردد به حضور سه هفته‌ی پیش اوباما در سکانس افتتاحیه اپیزود اول از فصل دوم «آقای روبات». در این سکانس اوباما به شکل شوک‌آوری در نقشی نفرت‌انگیز ظاهر شد. او در این سکانس با سخنرانی‌ای که از تلویزیون محل زندگی الیوت قهرمان داستان در حال پخش بود با بر زبان آوردن اسم یکی دیگر از شخصیت های داستان و بازگو کردن جملاتی که کاملا واضح بود نویسندگان سریال برای او نوشته اند، قهرمان داستان را که یک روشنفکر رادیکال آمریکایی‌ است مورد خطاب قرار داد و دشمنی اش را با او اعلام کرد.

obama-mr.robot