بایگانی‌ها

داستان‌های ناگفته…

افتخار حضور در دنیای ابرقهرمانان
افتخار حضور در دنیای ابرقهرمانان

ونسا کربی ، بازیگر سریال «تاج» در «تکه‌هایی از یک زن» نقش زنی به نام مارتا را ایفا می‌کند که در آستانه مادر شدن سر زا کودکش را از دست می‌دهد. ونسا کربی برای این نقش برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره ونیز شد. او نامزد اسکار بهترین بازیگر زن نقش نخست است.

ونسا کربی عقیده دارد که در «تکه‌هایی از یک زن» داستان ناگفته‌های غمناکی را روایت می‌کند.

-من می دانستم که کار اصلی من تلاش و دستیابی به تجربیات جمعی از زنان مختلفی است که با آنها در دوران تحقیقات صحبت کرده ام ، خواه آنها واقعاً نوزادان خود را زود از دست داده باشند ، یا مجبور شده اند نوزادان را به دنیا بیاورند ، یا پس از تولد از دست بدهند . غم و اندوه غیرقابل تحملی با از دست دادن نوزاد گریبان زن را می گیرد. من فقط می دانستم که هر روز باید تلاش کنم ، آنچه را که برایم توصیف کرده اند عادلانه به تصویر بکشم. بنابراین ، سعی کردم هر روز رنج این زنان را زندگی کنم. من فکر کردم ، خدایا ، خیلی سپاسگزارم که تجربه تئاتر دارم ، زیرا مثلا در اجرای اتوبوسی به نام هوس ، شما مجبورید یک نمایش سه ساعت و نیم را روی سن اجرا کنید ، و سپس فقط یک ساعت استراحت داشته باشید. و این نمایشنامه واقعاً یکی از دلهره آورترین نمایشنامه ها است. و شما باید یاد بگیرید که همه اجرای قبلی را که روی سن اتفاق افتاده فراموش و از ابتدا دوباره شروع کنید.

– و سپس برای بخش دوم فیلم ، من و الن برنستاین(بازیگر نقش مادر مارتا) زیاد صحبت کردیم – من فکر می کنم به عنوان یک بازیگر ، لمس نقشی واقعی یک امتیاز است ، تصویر واقعیتی مربوط به شخص دیگری است که ، هر چقدر سخت باشد ، احساس می شود این وظیفه شماست که سعی کنید تا حد امکان به واقعیت نزدیک شوید. و این احساس افتخار دارد..