بایگانی‌ها

دردسرهای بی پایان جانی دپ

دردسرهای بی پایان جانی دپ
دردسرهای بی پایان جانی دپ

▪️جانی دپ در دوران فیلمبرداری پروژه تازه سینمایی خود «ژان دو باری» با کارگردان فیلم بشدت جروبحث داشت. او در این فیلم در نقش «پادشاه لوئی پانزدهم»  ظاهر شده است. در گزارش‌ها آمده است که او سرصحنه فیلم جروبحث‌های تندی با کارگردان و بازیگر فیلم مای‌وین داشته است.

فیلم  تازه و رمانتیک تاریخی جانی دپ به روابط عاشقانه شاه فرانسه می‌پردازد و  اولین نقشی است که دپ پس از شکایت و دادگاه وی علیه همسر سابقش امبر هرد ایفا می‌کند.

.

 

در مصاحبه اخیر، برنارد مونتیلد، مفسر فرانسوی شو بیز فاش کرد که  بازیگر دزدان دریایی کارائیب با مای‌وین مشاجره های متعددی داشت، به خصوص به خاطر زمان‌بندی فیلمبرداری. «جانی دپ وقتی سر صحنه می آید یک بازیگر عالی است… با این تفاوت که گاهی گروه ساعت 6 صبح آماده است و هیچکس نمی آید. بنابراین، پس از آن، کارگردان عصبانی می شود و روز بعد، این مای وین  است که نمی آید و جانی دپ  حاضر است.. عصبانیت پیش می آید . آن‌ها جروبحث‌شان شد.»

مای‌وین نقش مقابل جانی دپ را علاوه بر کارگردانی برعهده دارد.«ژان دوباری» نخستین فیلم دپ پس از فیلم «میناماتا» ‌در سال ۲۰۲۰ است.  

 

او از چندگانه «دزدان دریایی کارائیب»  و «جانوران شگفت‌انگیز» به دلیل پرونده‌هایی که با همسر سابقش امبر هرد داشت و اتهاماتی که به او زده بود، کنار گذاشته شد.