بایگانی‌ها

می‌خواهم در فیلمی مانند لئون ایفای نقش کنم

می‌خواهم در فیلمی مانند لئون ایفای نقش کنم
می‌خواهم در فیلمی مانند لئون ایفای نقش کنم

▪️شاهرخ خان که پس ازمدت‌ها در فیلم «پاتان» ایفای نقش کرده است، می‌گوید دلش می‌خواهد در فیلمی مانند «لئون:حرفه‌ای/Leon: The Professional» ایفای نقش کند و تصویرگر شخصیتی مسن‌تر، سرسخت‌ و ساکت با مو و ریش خاکستری باشد.

 

در مصاحبه اخیری که او برای فیلم اکشن تازه‌اش «پاتان» داشته می‌گوید که  «پاتان» فیلم اکشنی است که سی و دو سال پیش برای بازی در چنین فیلم‌هایی به سینما آمد و امیدوار است که در 57 سالگی از عهده اش برآمده باشد. او به شوخی می گوید که شب ها بتمن است و صبح ها سوپرمن  می شود و بعدازظهرها تبدیل به اسپایدرمن می شود.

 

شاهرخ خان درباره لیست آرزوهایش می‌گوید:« دلم می‌خواهد همه جور نقشی بازی کنم. نقش مثبت، نقش منفی، نقش جدی، نقش مردی شاد، مردی دوست داشتنی، مردی اهل مبارزه.. امسال جذاب بود چون در پاتان ایفای نقش کردم. که فیلم اکشنی است که 32 سال پیش برای چنین فیلمی به سینما آمدم.بنابراین امیدوارم در 57 سالگی هنوز بتوانم چنین نقشی را بازی کنم. فیلم دیگری را بازی کرده ام که همیشه می خواستم در ژانر جنوب هند امتحانش کنم. آن فیلم یکسره متفاوت است نامش جوان است. همیشه دلم می خواست با راج کمار هیرانی همکاری کنم. می دانید ما همیشه می خواستیم از دوران سه احمق باهم همکاری کنیم و حالا این اتفاق افتاده است.

«پس از آن دلم می خواهد در فیلمی مانند لئون ایفای نقش کنم.نه لئون بلکه فیلمی شبیه آن که پیرتر ، آرام تر و بسیار سرسخت با ریش و موی خاکستری باشم. من در مورد نقش ها بسیار بازیگوش هستم. من شخصیت ها و نقش هایی را که بازی می کنم قبول نمی کنم.  بلکه داستان را می پذیرم. فقط می خواهم  داستان بگویم، کسی  هستم که میل به روایت دارد. و  می خواهم در حد قابلیتم  روایتگر باشم. بنابراین، اگر کارگردانی داستانی داشته باشد و بگویداین همان چیزی است که ما دوست داریم، من هم می گویم دوستش دارم. حالا اجازه دهید سعی کنم بهترین نقش آفرینی  را برای شما انجام دهم. بنابراین، من از آن لذت می برم. من شبها بتمن هستم، صبح ها  سوپرمن و بعد از ظهر هامرد عنکبوتی می شوم .بنابراین، من فقط می‌خواهم انواع شخصیت‌ها را بازی کنم.»