بایگانی‌ها

دردسرهای جانی دپ تمام‌شدنی نیست

دردسرهای جانی دپ تمام‌شدنی نیست
دردسرهای جانی دپ تمام‌شدنی نیست

انتشار اولین عکس رسمی از قسمت دوم فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» و رونمایی از جود لاو در نقش پروفسور دامبلدور جوان تنها سوژه خبری فیلم در روزهای اخیر نبوده است.

برادران وارنر پس از انتشار اولین تصاویر از «جانوران شگفت‌انگیز: جرائم گریندلوالد» با واکنش برخی طرفداران هری پاتر شوک بزرگی دریافت کردند. در حالیکه که توقع بر این بود که با حضور جانی دپ در نقش گلرت گریندلوالد جادوگر بدنام جهان جی. کی. رولینگ استقبال طرفداران از فیلم بیشتر شود، دومینوی واینستاین باردیگر روی تاریکش را نشان داد.

جانی دپ در سال 2015 با امبر هرد ازدواج کرده بود، ازدواج پرشاعبه‌ای که در ژانویه 2017 هم به طلاق منجر شد. ماجرا ازین قرار است که امبر هرد در مراحل این طلاق که به‌شدت هم رسانه‌ای شده بود اعلام کرد که همسرش او را مورد خشونت و سوء استفاده‌ی جسمی قرار داده و تصاویری را منتشر کرد که به‌شدت جنجال‌آفرین شدند. وکیل جانی دپ هم گفته بود که این حرف‌ها فقط برای دریافت پول بیشتر است که البته با در نظر گرفتن ثروت نیم میلیارد دلاری او پیش از ازدواج خیلی هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. نکته مهم و اصلی ماجرا این است که پس از اتمام طلاق خود شخص امبر هرد اتهامات وارد کرده‌اش را رد کرد و شکایتش را پس گرفت، در نهایت هم گفت که رابطه ما خیلی پرشور و عاشقانه بوده و تمام آن اتفاقات ناشی از علاقه‌ای دو طرفه بوده است!

حالا هوادران کاسه‌ی داغ‌تر از آش هری پاتر پس از جو هاروی وانیستاین و کوین اسپیسی در بیانیه‌ای خواستار حذف کامل جانی دپ از فیلم جدید این فرنچایز شده‌اند و در حال جمع کردن امضا در فضای مجازی هستند. آن‌ها اقدام ریدلی اسکات مبنی بر حذف کوین اسپیسی را به عنوان مثالی درست از اقدامات انسان‌دوستانه می‌دانند و از وارنر تقاضا دارند در مورد دپ هم همین حکم را اجرا کند. همه‌ی این‌ها هم در حالی است که در این میان شاکی اصلی ماجرا یعنی امبر هرد یک سال است که دیگر شاکی نیست و ادعای خاصی هم در مورد جانی دپ ندارد!

 دیوید یتس کارگردان فیلم در پاسخ به این صحبت‌ها پیشنهاد کرده که :«زندگی شخصی جانی دپ را از حرفه‌اش جدا کنید، ما به دنبال کسی بودیم که بتواند بخوبی نقش این شرور را بازی کند و دپ بخوبی توانسته در این کاراکتر بنشیند. ما به همان گریندلوالدی که از ابتدا مد نظر داشتیم رسیدیم، خب بگویید در صورت کنار گذاشتن دپ چه کسی می‌تواند به این خوبی از پس کار بربیاید؟» او در ادامه در مورد سختی‌های زندگی یک سینمایی گفته:  «کار و کاسبی ما از همان قدیم هم عجیب بود، یک هفته شما را نابغه می‌خوانند و هفته دیگر می‌خواهند دور بیاندازندتان، هیچ کس استعداد و هنرتان را خالص نمی‌بیند.»