بایگانی‌ها

دردسرهای یک بارداری نامشروع در تهران!

دردسرهای یک بارداری نامشروع در تهران!
دردسرهای یک بارداری نامشروع در تهران!

امسال سینمای ایران در بخش مسابقه ونیز نماینده‌ای ندارد اما در بخش‌های جنبی و خارج از مسابقه آثاری از سینمای ایران به چشم می‌خورد. «ناپدید شدن» ساخته علی عسگری و با بازی صدف عسگری، امیر رضا رنجبران، نفیسه زارع، سحر ستوده و محمد حیدری یکی از این فیلم‌هاست که در بخش جنبی جشنواره ونیز به نمایش درمی‌آید.

علی عسگری پیش از این با فیلم‌های کوتاه موفقی مانند «بچه» و «سکوت» حضور در جشنواره‌های ونیز و کن را تجربه کرده. حتی در گمانه‌زنی‌های مربوط به فیلم‌های حاضر در جشنواره کن از احتمال حضور این فیلم در بخش «نوعی نگاه» صحبت شده بود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: در یک شب سرد زمستانی در تهران مدرن، یک زوج عاشق به مشکلی جدی برمی‌خوردند که فقط چند ساعت فرصت دارند تا آن‌ را حل کنند. آن‌ها از بیمارستانی به بیمارستان دیگر می‌روند تا کمک پیدا کنند، اما هیچ بیمارستانی زن جوان را قبول نمی‌کند. در حالی که آن‌ها به سختی تلاش می‌کنند تا مشکل را حل کنند، باید اتفاقی که افتاده را از والدینشان مخفی نگه دارند. در عین حال، رابطه بین آن‌ها هم با بحران روبرو شده که نتایج وخیمی را به دنبال دارد. این زوج جوان در حالی باید با آینده نامعلوم خود مواجه شوند که بین سنت‌های محافظه‌کارانه و نیاز‌های روزگار مدرن گیر افتاده‌اند.

ساعاتی قبل اولین تریلر رسمی از این فیلم هم منتشر شد. «ناپدید شدن» علاوه بر ونیز در جشنواره فیلم تورنتو نیز به نمایش در خواهد آمد.