بایگانی‌ها

درگذشت بازیگر محبوب تارانتینو

درگذشت بازیگر محبوب تارانتینو
درگذشت بازیگر محبوب تارانتینو

▪️لیندا هاینس بازیگر فیلم Rolling Thunder در سن هفتاد و پنج سالگی درگذشت. او بازیگری است که برای حضور در فیلم‌هایی مانند Rolling Thunder و  «بروبیکر» شهرت داشت. نام واقعی او لیندا لی سیلوَندر بود، علت مرگ او مشخص نیست. او در شهر میامی به دنیا آمد و نخستین بار در نقش  دکتر آن بارتون در فیلم علمی تخیلی Latitude Zero کنار جوزف کاتن،سزار رومرو در سال 1969 ظاهر شد. سپس در فیلمCoffy در سال 1973 ، در درام جنایی  The Nickel Ride و در تریلر  The Drowning Poo در سال 1975 ایفای نقش کرد.

 

 

نقشی که او در تریلر روانشناختی Rolling Thunder(به فارسی رعدنورد) ایفا کرد محبوب علاقمندان سینما مانند تارانتینو بود. گفتنی است که تارانتینو در  اکران این فیلم در جشنواره کن امسال حضور یافت . و  سپس یک مسترکلاس برگزار کرد.  تارانتینو  درباره هاینس گفته:نقش آفرینی فیلم برای من در رعدنورد لیندا هاینس در نقش لیندا فورچت است! اما لیندا فورچت محبوب ترین کاراکتر زن از نگاه من در یک فیلم پل شریدری است. او شباهت چهره به آوا گاردنر دارد….»

 

 

او تنها یکبار نقش اصلی یک فیلم را ایفا کرد که آن هم فیلمی با موضوع زندان در سال 1979 به نام «تجربیات انسانی» بود. سپس نقش کارول را در فیلم «بروبیکر» کنار رابرت ردفورد، مورگان فریمن و جین آلکساندر بازی کرد. سپس از کانون توجه‌ها دور شد. او عضو اکتور استودیوز و انجمن بازیگران آمریکا بود. سپس به عنوان منشی حقوقی پس از پایان یافتن کارنامه بازیگری به کار مشغول شد. به کارولینای جنوبی نقل مکان  و آنجا با پسرش گرگوری لیف از  سال 2019 زندگی کرد.