بایگانی‌ها

در انتظار حماسه خونین

در انتظار حماسه خونین
در انتظار حماسه خونین

سرانجام تریلر «مرد شمالی/The Northman’» ساخته رابرت اگرز منتشر شد. به نظر اگرز اقتباسی پرهزینه و خونین از هملت شکسپیر در میان وایکینیگ ها ساخته است.
«جادوگر» و «فانوس دریایی» و حالا «مرد شمالی» .
با وجودی که اگرز فیلم‌های اندکی در کارنامه دارد اما فیلمساز قابل ستایشی است .«جادوگر» در ساندنس او را به شهرت رساند و «فانوس دریایی» در جشنواره کن به نمایش درآمد.
تولید فیلم جدید رابرت در ماه‌های ابتدایی سال به پایان رسید .بازیگران مشهوری مانند نیکول کیدمن،آنیا تیلور جوی،ویلم دافو،استلان و بیل اسکارشگورد در سومین فیلم بلند اگرز ایفای نقش کرده‌اند.

براساس شنیده‌ها و کسانی که تست بازیگران و راش‌های فیلم را دیده اند فیلم اکشن و خشونت وحشیانه فراوانی دارد.

و به طور کلی یک حس بسیار اصیل شمالی در فضای فیلم موج می‌زند. یک حماسه انتقامجویی وایکینگی با کشت و کشتار است.

نیکول کیدمن به عنوان ملکه گودرون نیز عالی است.. آنیا تیلور-جوی یک نقش‌آفرینی [متمایز] ارائه می‌دهد، اما فیلم درباره او و شخصیت اسکارشگورد نیست آنیا یک نقش مکمل [قوی] را ارائه می‌کند و در یکی از صحنه‌های محبوب در فیلم حضور دارد. بیورک نقشی تا حدی محوری بازی می‌کند [یعنی «جادوگر اسلاو»]، اما فقط یک صحنه دارد – حدود پنج دقیقه طول می‌کشد.

فیلمبرداری Jarin Blaschke فوق العاده است. به نظر می رسد که بیشتر طراحی نور از منابع نور طبیعی باشد. آنها گفتند هنوز مشغول کار روی درجه بندی رنگ هستند. فیلم یکی دو صحنه سیاه و سفید دارد به علاوه از بسیاری از رنگ های آبی، سبز، خاکستری، سایه های تیره در فیلمبرداری استفاده شده است.