بایگانی‌ها

در «گلادیاتور» موفق باشی

استفاده از حیوانات واقعی ممنوع
استفاده از حیوانات واقعی ممنوع

▪️راسل کرو برای پل مسکال در قسمت دوم «گلادیاتور» آرزوی موفقیت دارد.

در گفت وگوی رادیویی با برنامه رایان توبرایدی در ایرلند ، کرو تایید کرد که  در قسمت تازه «گلادیاتور» نقشی ندارد که ریدلی اسکات می سازد و پل مسکال نقش  جوانی لوسیوس را ایفا می‌کند.

او گفت:« این ادامه داستان است و جدای از مرگ  شخصیت ماکسیموس(با بازی کرو در قسمت اول) است. بنابراین واقعا من ربطی به پروژه ندارم. شنیدم که  همکار جوان پل(مسکال) که رفیق خوبی است قرار است در فیلم ایفای نقش کند، برای او آرزوی موفقیت دارم.»

او در ادامه گفت:« فکر می کنم آنها داستان را از زمانی شروع کنند که لوسیوس جوان امپراطور می شود. فکر می‌کنم ایده هوشمندانه‌ای در جهان فیلم است.» در ادامه کرو گفت که کمی به مسکال حسودی می کند.« زیاد نمی خواهم به ماجرا فکر کنم چون به دوره ی باید برگردم که جوان بودم. می دانید حالا نکات مثبت آن تجربه  به بار نشسته است. وقتی به گذشته نگاه می کنم تمام لحظات حضور در گلادیاتور را دوست دارم.من دوست دارم سرصحنه فیلمبرداری یک فیلم تاریخی باشم. آن لباس های تاریخی را بپوشم و در چنین موقعیت هایی قرار بگیرم. واقعا برایم جذاب است. بنابراین کمی حس حسادت به من دست می دهد که روزگاری آن تجربه را از سر گذراندم.»

پل مسکال همراه با دنزل واشینگتن و بری کیگان در قسمت تازه «گلادیاتور» به کارگردانی ریدلی اسکات و نویسندگی دیوید اسکارپا ایفای نقش می‌کند.