بایگانی‌ها

بالیوود من را کنار گذاشت

بالیوود من را کنار گذاشت
بالیوود من را کنار گذاشت

▪️بازیگر  و تهیه‌کننده هالیوود، پریانکا چوپرا، برای نخستین بار از چرایی رها کردن صنعت سینمای بالیوود در هند و حضور تازه در آمریکا گفت.

به گزارش ورایتی چوپرا که در پادکست دکس شپرد صحبت می‌کرد گفت که من در صنعت سینمای بالیوود منزوی شدم. عده ای به دلایلی من را  برای فیلم ها  استخدام نمی کردند.  با عده ای دعوام شده بود. از سیاست ها دلزده بودم. با خودم گفتم که به یک استراحت نیاز دارم.  

استراحت به شکل ورود به دنیای موسیقی  در آمریکا درآمد. در سال 2011 کمپانی یونیورسال پیکچرز با چوپرا قرارداد انتشار آلبوم بست. بخشی از این قرارداد انتشار نخستین آلبوم استودیویی او بود.

چوپرا می‌گوید:« مساله ورود به دنیای موسیقی فرصتی به من داد تا به بخش دیگری از دنیا بروم و فقط در دنیای سینما نمانم.  اما من باید کلوپ‌ها می رفتم و دسته‌های مختلف مردم را جمع می کردم و  نیاز به ایجاد غوغا داشتم و  تا آن زمان مدت زیادی کار کرده بودم و احساس نمی‌کردم که می‌خواهم این کارها را انجام دهم. . بنابراین وقتی موضوع موسیقی پیش آمد من انگار می خواستم خشمم را نشان بدهم. با خودم گفتم  به آمریکا می روم و …»

 

پریانکا چوپرا با خوانندگانی مانند ویلیام و پیت بال، رد وان همکاری کرد:« ضیافت شامی با بروس اسپرینگتن و همسرش داشتم رویایی را زندگی کردم.»  

چوپرا با سریال «کوانتیکو» محصول شبکه ای بی سی در آمریکا شروع کرد.«قسمت های اول سریال  را خواندم متوجه لحن سریال شدم. من با یک مربی بازیگری کار می کردم.وقتی وارد دنیای بازیگری در آمریکا شدم، سخت کار کردم. و وقتی نقش را گرفتم، متوجه شدم که این تمام چیزی است که لازم دارم. و حضور مقابل دوربین و آمادگی برای نقش برای من بسیار عادی است. بنابراین با هر پروژه ای که شامل نقش‌های کوچک‌تر در  فیلم های سینمایی می شد می پذیرفتم چون برای ساختن کارنامه فیلم های انگلیسی زبانم به آن نیاز داشتم، اما افراد زیادی  من را از روزهای حضور در سینمای هندی‌ام می‌شناختند و می‌پرسیدند چرا برای بازیگری به هالیوود رفتم تا نقش های جزئی و بی موویز  بازی کنم. »

به زودی  سریال «سیتادل»به کارگردانی برادران روسو با بازی چوپرا پخش خواهد شد.