بایگانی‌ها

دعوای هاردی و ترون در «مدمکس»

دعوای هاردی و ترون در «مدمکس»
دعوای هاردی و ترون در «مدمکس»

دنیای تصویرآنلاین-تام هاردی و شارلیز ترون از پشت صحنه فیلمبرداری «مدمکس:جاده خشم» و دعواهای خود صحبت کردند.

از نگاه بسیاری «مدمکس:جاده خشم» یکی از بهترین فیلم های اکشن در تاریخ سینماست. اما تبدیل شدن فیلمنامه  به تصاویر متحرک بسیار چالش برانگیز بوده است.نیویورک تایمز تاریخ شفاهی را درباره تولید این فیلم منتشر کرده است.

به عنوان مثال اوما تورمن دنبال نقش فیوریوسا بوده ، جرمی رنر برای نقش مکس تست داده بود.

اما هیچ نکته‌ای جذابتر از این نیست که تام هاردی و شارلیز ترون پشت صحنه با هم دعوا و اختلاف داشتند و بقیه اعضای گروه تلاش می‌کردند سرصحنه آرامش را به وجود بیاورند.اختلاف دوبازیگر اصلی چالش  بزرگ فیلمبرداری «مدمکس» بوده است.

شارلیز ترون به نیویورک تایمز اعتراف می‌کند که هر دو بازیگر باید برای تنش سرزنش شوند.تام هاردی و شارلیز ترون برای نقشهای شان سرهای خود را تراشیده بودند.

ترون می‌گوید:«در یک بازنگری، من همدلی کافی  برای درک حقیقی و واقعی درباره احساسات تام هاردی را نداشتم که باید پا در کفش مل گیبسون در (این نقش) می‌گذاشت. ترسناک است.ومن فکر می‌کنم به دلیل ترسهای خودم ، ما دور خود دیوار کشیدیم تا از خودمان حفاظت کنیم بجای اینکه باهم وارد گفتگو شویم و بگوییم که این نقش برای تو ترسناک است، برای من‌ هم ترسناک است.بیا با هم مهربان باشیم.به طرز عجیبی مانند نقش های مان رفتار کردیم.همه چیز (پشت صحنه و مقابل دوربین) درباره بقا بود.»

ترون در ادامه می‌گوید آنچه به همه تیم انگیزه داده بود، ترس بود.ترون می‌گوید او بشدت ترسیده بود چون پیشتر در چنین نقشی را ایفا نکرده بود.من فکر می‌کنم سخت ترین مساله میان من و جرج میلر این بود که او فیلم را  در ذهنش داشت و من بسیار نومیدانه تلاش  برای درک فیلم داشتم.»

تام هاردی صحبت‌های ترون را تایید می‌کند:«فشاری که آن زمان روی هردوی ما بود، بسیار زیاد بود. آنچه شارلیز احتیاج داشت یک همکار بهتر شاید باتجربه تر بود.این چیزی است که نمی‌تواند جعلی باشد.