بایگانی‌ها

دنیرو برای همکاری دوباره با اسکورسیزی آماده است

دنیرو برای همکاری دوباره با اسکورسیزی آماده است
دنیرو برای همکاری دوباره با اسکورسیزی آماده است

نتفلیکس با متدهای به روز و خلاقانه‌اش توانسته کارگردانان بزرگی را مجاب کند به همکاری با سیستم کاری و پخش خاص خودش. همکاری با بون جونگ هو و نوآ بامباک و حالا هم که فیلم جدید مارتین اسکورسیزی، «مرد ایرلندی» را می‌سازد. فیلمی که با حضور رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی چهار ستاره دارد و نقش‌های فرعی‌اش را هم هاروی کیتل و بابی کاناواله بازی می‌کنند که وجود هرکدام برای جذابیت یک فیلم کفایت می‌کند.

«مرد ایرلندی» که بودجه‌ای 100 میلیون دلاری دارد روایتگر زندگی فرانک شیران، مقام عالی رتبه‌ی اتحادیه تیمسترز و شایعات پیرامون رئیس جمهور کندی و جیم هافا است. فیلمنامه بر اسس کتابی از چارلز برندت به نام «شنیدم که شما خانه‌ها را رنگ می‌کنید» نوشته شده است و رابت دنیرو‌ در آن به کمک جلوه‌های ویژه‌ی سی‌جی‌آی جوان شده است، و به نظر می‌رسد بیشتر بودجه‌ی فیلم هم صرف همین کار شده باشد. رابرت دنیرو در مصاحبه‌ای در این مورد گفته:

«…ما به پول احتیاج داشتیم تا این کار درست انجام شود، پول زیادی هم نیاز بود. در حال حاضر دارند روی جلوه‌های ویژه کار می‌کنند تا هر چه بهتر و درست‌تر اجرا شود. ما اول جوانی‌ها را می‌سازیم و دهه به دهه جلو می‌رویم تا به سن خودمان برسیم. ما برای یک چیز خاص تلاش می‌کنیم، چیزی که مخاطب را میخکوب کند. من خیلی هیجان‌زده ام.»

طبق گفته‌های عوامل فیلم با ساپورت نتفلیکس هیچ‌کس نگران کمبود بودجه‌ی فیلم نیست. به نظر اینبار اسکورسیزی جای درستی رفته و دیگر این کارگردان بزرگ نیازی نیست نگرانی‌های مالی داشته باشد. باید دید که دادن این همه امکانات به کارگردان بزرگی چون اسکورسیزی، کارگردان دیگری را مجاب به همکاری می‌کند یا نه.