بایگانی‌ها

دیزنی به سالن‌های سینما رونق داد

آلبوم موسیقی «افسون» بر صدر جدول بیلبورد
آلبوم موسیقی «افسون» بر صدر جدول بیلبورد

تحلیلگران فروش فیلم‌ها خوشبین بودند که پس از آمار نسبتاً بالای کودکانی که واکسن کووید را دریافت کرده‌اند، خانواده‌های بیشتری در روز شکرگزاری به سینماها بروند.
همه نگاه‌ها به انیمیشن «افسون/ Encanto» دیزنی بود که تحلیلگران امیدوار بوده‌اند در تعطیلات پنج روزه عامل اصلی فروش بلیت و رونق سینما باشد.
از دیگر فیلم‌های اکران شده در این هفته می‌توان به «سرای گوچی»، «لیکوریش پیتزا» و «رزیدنت اویل: به راکون سیتی خوش آمدید» اشاره کرد.

هفته شکرگزاری معمولاً یک زمان مناسب و پررونق برای گیشه است، زیرا والدین با فرزندان کوچک برای دیدن انیمیشن‌های جدید به سینماها می‌روند و خانواده‌ها به دنبال جدیدترین فیلم‌های پرفروش هستند که می‌توانند برای همه سنین لذت‌بخش باشد.
.
«افسون» ساخته بایرون هاوارد و جرد بوش از چهارشنبه گذشته به نمایش عمومی درآمده و تا امروز چهل میلیون دلار فروخته و به پرفروش‌ترین فیلم هفته تبدیل شده است.

داستان درباره دختری کلمبیایی به نام میرابل است. آن‌ها در منطقه‌ای به نام اینکانتو زندگی می‌کنند که منطقه‌ای جادویی است و فرزند هر خانواده به یمن زندگی در این منطقه نیروی فراطبیعی دارد. همه بچه‌ها قدرت فراطبیعی دارند به جز میرابل که شخصیت اصلی انیمیشن است.
.
فیلم جدید ریدلی اسکات، «سرای گوچی» توانست به فروش 21.8 میلیون دلاری دست پیدا کند که بهترین افتتاحیه یک فیلم درام ر ا در دوران همه‌گیری به نام خود ثبت کرد.