بایگانی‌ها

هالیوود در مسیر درست گام برمی‌دارد

هالیوود در مسیر درست گام برمی‌دارد
هالیوود در مسیر درست گام برمی‌دارد

جورج کلونی می‌گوید در سال‌های اخیر همه چیز در هالیوود تغییر کرده است.

 

کلونی می‌گوید: «فقط به این دلیل که شما یک رئیس هستید، به این معنی نیست که با مردم بد برخورد کنید.»

کلونی در مصاحبه‌ای جدید با مجله تایمز گفت: «من رئیس و مردی بودم که اتفاقاً با او بد برخوردی می‌شد. دیگر نمی‌شود آدم عوضی باشید، افشای‌تان می‌کنند.»

.

 

کلونی تصریح می‌کند: «برخی از این تغییرات در پی جنبش #MeToo رخ داده است.» او به سقوط هاروی واینستین، تهیه‌کننده سابق، اشاره دارد که در مارس 2020 به 23 سال حبس در زندان نیویورک محکوم شد، و همچنین اسکات رودین تهیه‌کننده، که آماج اتهام دهه‌ها رفتار توهین‌آمیز و خشونت‌آمیز با زیردستانش قرار گرفته است.

 

«از این جهت صنعت تغییر کرده است. بر صدر کارهای وحشتناکی که واینستین انجام داد،- که دیگر نمی‌شود در محل کار عوضی رفتار کنید، اکنون این رفتارها دیگر عادی نیست.- اصلاً نمی‌توانم تصور کنم که یک تهیه کننده به تنهایی در اتاق هتلش با یک دختر جوان، جلسه بازیگری و آزمون بازیگری داشته باشد. صنعت در جهت درست دارد حرکت می‌کند.»

 

با این حال، گلونی اشاره کرد که در پی این جنبش «یک اصلاح بیش از حد پیش آمده که همه انگشت اتهام بلند کرده‌اند. اما، او پیش بینی می‌کند که این مشکل حل خواهد شد – همیشه حل می‌شود.»

 

کلونی در رابطه با آنچه که هنوز باید اتفاق بیفتد تا صنعت برای همه ایمن‌تر شود، گفت: «وقتی ببینیم یک چیزی چقدر اشتباه پیش می‌رود، متوجه خواهیم شد. من مطمئن هستم که موارد بیشتری (از افراد آزارگر) وجود دارد و کسی به ما خواهد گفت، سپس ما باید به آن توجه کنیم.»

 

کلونی سپاسگزار است که در سن جوانی به این سطح از شهرت دست نیافته است، چراکه برای تأثیرات آن آماده نبوده است. او احساس می‌کند: «خوشبختم که در 33 سالگی مشهور شدم، نه 23 سالگی”، زیرا اگر 23 ساله بودم و پول و موفقیت می‌داشتم، به پیشانی‌ام شلیک می‌کردم.”

 

او اضافه کرد که شهرت زیاد مانند «لامپ حشره کش» است و قرار گرفتن افراد مشهور زیر میکروسکوپ را با “لامپ‌هایی که پشه‌ها به سمتشان پرواز می‌کنند” مقایسه کرد.

 

« وقتی یک بازیگر جوان هستید، به سوی موفقیت می‌روید، که شامل شهرت نیز می‌شود. و لحظه‌ای که به آنجا می‌رسید می‌توانید خودتان را به سوختن بدهید. همه چیز از نظر کاری که می‌توانید انجام دهید یا حرفی که می‌توانید بزنید، مورد توجه قرار می‌گیرد – باید یاد بگیرید که چگونه مسئول باشید.»

 

کلونی همچنین معتقد است که این شکست و نه موفقیت است که بهترین آموزش را برای شما فراهم می‌کند.