بایگانی‌ها

ربکا فرگوسن:«تلماسه» علمی-تخیلی نیست!

مسیحای تلماسه در دست تولید
مسیحای تلماسه در دست تولید

ربکا فرگوسن «تلماسه/دون» ساخته دنی ویلنوو را فیلمی علمی-تخیلی نمی‌داند.این بازیگر ۳۸ ساله نقش جسیکا را در فیلم بلاک باستر «تلماسه» بازی می‌کند .او می‌گوید که بخشی از جذابیت «تلماسه» از اینجاست که عناصر «ماوراء طبیعی» فیلم با رویدادهای دنیای واقعی همسویی دارند.
او در مصاحبه‌ای گفت: «من تلماسه را به عنوان یک فیلم علمی تخیلی ندیدم … فکر می‌کنم به همین دلیل است که آن را دوست دارم.»

« اسپایس [ ماده در فیلم] و موجودات ماوراء طبیعی – کرم‌های شنی، ابرقدرت‌ها – با چیزهای دیگری طنین انداز می شوند که می‌توانیم در جامعه امروز با آنها مقایسه کنیم

به عنوان مثال، می‌توانید کرم‌های شنی را با برخی احزاب و حزب های سیاسی مقایسه کنید.»

«فکر می‌کنم این چیزی بود که باعث شد عاشق فبلم شدم. تلماسه درام شخصیت است، درباره احساسات درونی است. شما این محدوده، این ابعاد، این مجموعه، محیط، فضا رادر اختیار دارید. خیلی چیزها در خطر است.»

ربکا اعتراف کرد که فیلمبرداری سکانس‌های بیابان سخت بود، زیرا به دلیل گرمای شدید روز، فقط زمان محدودی برای فیلم‌برداری داشتند.

او گفت: «ما فقط بین ساعت‌های ۴ صبح تا ۶ صبح و ۷ بعدازظهر تا ۸ شب در ابوظبی می‌توانستیم فیلمبرداری کنیم، زیرا دمای هوا در صحرا نزدیک به ۵۰ درجه بود.»

اما محیط اطراف آنها تأثیری فروتنانه بر بازیگران داشت.
ربکا افزود: «فکر می‌کنم همه ما این احساس را داشتیم که چقدر در مقباس بزرگ ، کوچک و بی‌معنی هستیم. در بیابانی هستید که می تواند شما را بکشد. شما نمی توانید با آن مبارزه کنید، نمی توانید در برابر آن پیروز شوید. شما فقط باید با آن سازگار شوید.
و به عنوان یک انسان من دوست دارم با چیزهایی که نمی‌توانم تحت کنترل درآورم سازگار شوم.»