بایگانی‌ها

رفاقت سه زن

رفاقت سه زن
رفاقت سه زن

پدرو آلمودوار دو فیلم کوتاه به زبان انگلیسی تاکنون ساخته:«صدای انسانی» و «راه عجیب زندگی» که این آخری در جشنواره کن به نمایش در می‌آید.اما سرانجام پدرو آلمودوار  نخستین فیلم بلند سینمایی خود به زبان انگلیسی را پاییز امسال در شهر نیویورک می‌سازد. او می‌گوید فیلم جدیدش در شهر نیویورک  اتفاق می‌افتد و درباره سه زن است که با هم دوستی دارند.  

با این حساب او به سه بازیگر انگلیسی/ آمریکایی برای نقش‌های اصلی نیاز دارد. آلمودوار جزئیات بیشتری درباره فیلم تازه خود ارائه نمی‌دهد:«من فیلمنامه به زبان انگلیسی دارم که تقریبا نگارش آن پایان یافته است.درباره سه شخصیت است. داستان معاصری دارد که در شهر نیویورک اتفاق می‌افتد. داستان پردیالوگ است. بازیگران زیاد حرف می‌زنند. از  این نظر فیلم سختی است اما برای من به عنوان کارگردان دست یافتنی‌تر است.»

پیش تولید فیلم تازه پدرو آلمودوار از ماه مارس شروع شده و ماه اکتبر فیلمبرداری را آغاز می‌کنند. پیشتر آلمودوار قرار بود با بازی کیت بلانشت فیلم «کتابچه راهنمای  زنان نظافتچی» را بسازد که پروژه به تولید نرسید و آلمودوار منصرف شد.

آلمودوار  تمایل دارد فیلم بلندی به زبان اسپانیایی نیز بسازد. نام این فیلم «کریسمس تلخ» است و درباره زنی است که همراه زندگی ش در دوران تعطیلات کریسمس او را ترک می‌کند. با این اوصاف آلمودوار چند سال آینده بسیار پرکار ظاهر می‌شود.

فیلم سی دقیقه‌ای «راه عجیب زندگی» که وسترنی کوتاه است امروز در کن نمایش دارد.