بایگانی‌ها

زندگی در آرامش

زندگی در آرامش
زندگی در آرامش

▪️جانی دپ اعلام کرد که زندگی آرامی را در انگلستان  سپری می‌کند. بازیگر و تهیه کننده و آهنگساز مشهور آمریکایی خانه ای دوازده اتاقی در سامرست در سال 2014 در انگلستان خریده بود.

او اعلام کرد که هالیوود را برای زندگی در منطقه سامرست  در انگلستان ترک کرده است. جانی دپ 59 ساله در گفت وگویی با مجله سامرست لایف به این موارد اشاره کرد.

«من عاشق مکانهایی با شخصیت هستم. خانه های مختلفی در مکان های مختلف دارم. همه آنها برای من خاص هستند. نمی گویم مالک خانه هام. برای استفاده آنها را  دارم چون کمی تمامی آن خانه ها ویژه هستند.»

جانی دپ منطقه سامرست را  به دلیل زندگی آرام تری خارج از کانون توجه رسانه ها تجلیل کرد:« مردم بریتانیا خونسرد و هستند و اگر شما همسایه آنها باشید با شما سلام و علیک می کنند بی آنکه بخواهند زیاده روی کنند. برایم اهمیتی ندارد اگر ازم امضا بخواهند یا گپ و گفت کوتاهی با من داشته باشند. اما زمانی که دارم با خانواده وقت می گذرانم تمایلی ندارم. من می‌توانم به مغازه بروم بی آنکه دورم را مردم پرکنند و در خواست گرفتن سلفی داشته باشند. شلوغ شدن دورم نیز تا حدی برایم اهمیتی ندارد. اما گاهی از اوقات جمعیت زیاد می شود.»

جانی دپ می گوید که زندگی بی سروصدا و عادی برای او مناسبتر از چیزی است که فکر می کرد:« در حقیقت من آدم خجالتی هستم.و این چیزهایی که گفتم ویژگی های بی نظیر بریتانیا و به خصوص سامرست است این که می توانم خودم باشم. خب عالی است.»

جانی دپ خانه ی که در سامرست دارد به مبلغ 13 میلیون پوند خرید. این منطقه با ماشین سه ساعت و نیم از لندن فاصله دارد. این خانه در میان یک باغ با دیوارهای بلند قرار گرفته است.