بایگانی‌ها

«زندگی‌های گذشته» محبوب منتقدان

«زندگی‌های گذشته» محبوب منتقدان
«زندگی‌های گذشته» محبوب منتقدان

▪️جدول  امتیازهای منتقدان حاضر در برلیناله که به فیلم‌ها در مجله اسکرین‌دیلی امتیاز دادند، نشان می‌دهد که فیلم «زندگی‌های گذشته» ساخته  سلین سانگ بالاترین امتیاز (3.6 از 5) را گرفته است. داستان در باره دو دوست دوران کودکی اهل کره جنوبی است که چند روز کوتاه در شهر نیویورک یکدیگر را ملاقات می‌کنند. این فیلم ماه گذشته برای نخستین بار در ساندنس رونمایی شد.

«برج بی‌سایه» ساحته  ژانگ لو با امتیاز (2.6) درامی چینی درباره یک منتقد غذا است که در غذاخوری‌ها و رستوران‌های پکن با عکاسش می گردد در حالی که تلاش می‌کند چشم‌انداز تازه‌ی برای زندگی بیابد.

 

فیلم‌های «منودروم» ساخته جان ترنگو و «دیسکو بوی/پسر دیسکوی» ساخته جاکامو آبروتزو هر دو به میانگین امتیاز  2.4 دست یافتند. فیلم ترنگو با بازی جیسی آیزنبرگ و آدرین برودی با واکنش متناقض منتقدان روبرو شد. منتقد اسکرین یک ستاره به فیلم داد. داستان درباره مردی است که با نامزد باردارش دچار تنش می شود و با گروهی از مردان مرموز آشنایی پیدا می‌کند.

 

درمورد «دیسکو بوی» نظرات عملا به دو دسته موافق و مخالف تقسیم شد. «دیسکو بوی» داستان های درهم تنیده یک مبارز لژیون خارجی فرانسه و مردی است که تلاش می کند روستای خود را در دلتای نیجریه از شر کمپانی های نفتی نجات بدهد.

 

فیلم تازه مارگاته فن تروتا،اینگه‌بورگ باخمان – سفر به صحرا،کمترین امتیاز را در جدول بدست آورده:2.1. پنج منتقد دوستاره به فیلم دادند.ویکی کریپس نقش اینگه‌بورگ باخمان  را بازی می کند .او  و ماکس فریش برای اولین بار در تابستان 1958 در پاریس با هم ملاقات کردند، آنها  از مشاهیر بین المللی دنیای ادبی به شمار می‌روند.