بایگانی‌ها

ساندرا بولاک ستاره نت‌فلیکس شد

ساندرا بولاک ستاره نت‌فلیکس شد
ساندرا بولاک ستاره نت‌فلیکس شد

ساندرا بولاک – مسلماً اولین ستاره واقعی کمپانی نت‌فلیکس است .او موقعیت خود را به عنوان درخشان‌ترین ستاره سینما در این کمپانی تثبیت کرده است.
.
نت‌فلیکس روز سه شنبه اعلام کرد که فیلم جدید او «نابخشودنی» رسماً در لیست 10 فیلم برتر این سامانه قرار گرفته است. این پروژه به فیلم دیگر او در سال 2018 «آشیانه پرندهBirdbox» می‌پیوندد که در رده بندی پربیننده‌ترین فیلم‌های نت‌فلیکس قرار دارد و بولاک را به اولین بازیگر زن با دو فیلم در فهرست پربیننده‌ترین فیلم‌های این سامانه و کمپانی تبدیل می‌کند.
.
به گزارش ورایتی نت‌فلیکس اعلام کرد: «نابخشودنی» تا به امروز 186,900,000 ساعت دیده شده است (آماری که احتمالاً با نزدیک شدن به مرز 28 روز نمایش افزایش می یابد،که یک آمار کلیدی در پیش بینی های کمپانی برای بینندگان است .این آمار در حال حاضر توسط کمپانی های دیگر تأیید نشده است). موقعیت ساندرا بولاک تنها با رایان رینولدز برابری می‌کند، که دو فیلم «اعلان قرمز» و «6 زیرزمینی» را در 10 فیلم برتر نت‌فلیکس دارد.
.

بولاک بازیگر اصلی و هم تهیه کننده فیلم «نابخشودنی» است، یک تریلر درباره زنی که پس از گذراندن 20 سال حبس به دلیل قتل یک افسر پلیس از زندان آزاد شده است. مسیر بازپروری، انتقام جویی‌ها و سیستم ظالمانه آزادی مشروط مانع ورود مجدد او به جامعه می شود. بازیگران مکمل عبارتند از ویولا دیویس، جان برنتال.

سال جدید ساندرا بولاک فیلم «شهر گمشده» را بر پرده سینما خواهد داشت.