بایگانی‌ها

«مر از ایست تاون2» به خشونت پلیس آمریکا بپردازد

«مر از ایست تاون2» به خشونت پلیس آمریکا بپردازد
«مر از ایست تاون2» به خشونت پلیس آمریکا بپردازد

کیت وینسلت مطمئن نیست که بتواند نقش پلیس شهر ایست تاون را دوباره بازی کند . نقشی که بخاطرش برنده جایزه امی بازیگری شد

اما مدیران شبکه اچ بی او تایید کردند که فصل دوم سریال کوتاه تلویزیونی «مر از ایست تاون» به تولید می‌رسد.وینسلت اما ایده جالبی برای فصل دوم دارد. او در مصاحبه با گاردین به این موضوع اشاره کرده است.
.
وینسلت می‌گوید که فصل دوم سریال می‌تواند بازتابی از بحران اخیر خشونت نیروهای پلیس در آمریکا نیز باشد.
.
وینسلت توضیح داد: «نمی‌دانم قرار است دوباره نقش مر را بازی کنم یا نه. اما اگر بخواهیم فصل دوم را بسازیم، مطمئناً این جنایاتی که در نیروی پلیس اینجا و در آمریکا وجود داشته است به داستان هایی که ما می گوییم راه پیدا می‌کند. صد در صد. شما نمی‌توانید وانمود کنید که این چیزها اتفاق نیفتاده است. (خبرنگار گاردین به طور خاص به قتل جورج فلوید توسط پلیس در سال 2020 در ایالات متحده و تجاوز جنسی و قتل سارا اورارد توسط یک افسر متروپولیتن در سال 2021 اشاره کرد.)

و وینسلت چنین گفت: «این وحشتناک است، اینطور نیست؟ چنین لحظه‌ای در زمان ترسناک است شما می‌توانید صدای من را بشنوید، من نمی‌توانم واژه ‌ها را دقیق بیان کنم زیرا همه ما احساس می‌کنیم خیانت فراوانی رخ داده و ناتوان هستیم. ما باید این لحظه را به چیزی معنادار تبدیل کنیم. ما باید از صدای خود به نمایندگی از افرادی استفاده کنیم که صدایی ندارند. این برای من اکنون به حدی مهم است که حتی در بیست سالگی به ذهنم خطور نکرده بود.»