بایگانی‌ها

سربازان واقعی در فیلم جدید ایستوود

سربازان واقعی در فیلم جدید ایستوود
سربازان واقعی در فیلم جدید ایستوود

کلینت استوود چند وقتی است که به زندگی قهرمان‌های واقعی علاقه مند شده. او چند سال پیش «تیرانداز امریکایی» را ساخت و سال پیش با فیلم موفق «سالی» به سینماها آمد.

 ایستوود چندی پیش به دنبال به دست گرفتن سکان «احتمالات غیر ممکن»، داستان واقعی بر اساس زندگی جسیکا بیوکنن که در سال 2011 توسط دزدان دریایی سومالی دزدیده شد و بعد از 93 روز نجات پیدا کرد. این پروژه البته اتفاق نیافتاد و به جای آن ایستوود سراغ داستان واقعی دیگری رفته است. «قطار 15:17 به پاریس» داستان سه سرباز امریکایی است که عملیات تروریستی را در سال 2015 خنثی کرده‌اند. تمام اتفاق داستان در قطاری از بروکسل به پاریس اتفاق می‌افتد و در اقدامی جالب ایستوود سربازهای واقعی این حادثه را به عنوان بازیگران انتخاب کرده تا نقش‌های خودشان را در فیلم بازی کنند. این سه نفر کتابی را درباره‌ی این رویداد نوشته‌اند که فیلم بر اساس آن ساخته می‌شود.

ظاهرا تصمیم انتخاب سربازان واقعی در لحظلات آخر گرفته شده، هر چند کارگردان و استودیو نام‌های مشهوری را برای نقش‌ها در نظر داشته‌اند. فیلم از طرفی روی رابطه‌ی بچگی این سه نفر تا زمان این اقدام تروریستی تمرکز خواهد کرد.

هنوز هیچ حرفی درباره‌ی آغاز فیلم منتشر نشده اما به نظر می‌رسد ایستوود کارهای مقدماتی را انجام داده و پروژه به زودی آغاز خواهد شد.