بایگانی‌ها

فیلم بعدی کوئنتین تارانتینو مشخص شد

فیلم بعدی کوئنتین تارانتینو مشخص شد
فیلم بعدی کوئنتین تارانتینو مشخص شد

پیش از نمایش «هشت نفرت‌انگیز» کوئنتین تارانتینو درباره‌ی لیست پروژه‌هایی که امکان دارد بعدها به سراغشان برود حرف زده بود، از گنگسترهای دهه 30 گرفته تا مینی سریال «چهل شلاق منهای یک» المور لئونارد. او همین طور اضافه کرد که احتمالا دو فیلم سینمایی بیشتر نخواهد ساخت.

به نقل از هالیوود ریپورتر تارانتینو در حال انجام دادن مقدمات پروژه‌ای درباره‌ی قتل‌های مشهور خانواده‌ی منسون است. برد پیت و جنیفر لارنس از جمله انتخاب‌های تارانتینو برای نقش‌ها هستند. برد پیت پیش از این در «حرامزاده‌های بی‌آبرو» با تارانتینو همکاری کرده و جنیفر لارنس طبق شایعاتی قرار بود در نقش دیزی دومرگ «هشت نفرت انگیز» بازی کند. هنوز جزییات داستان فیلم منتشر نشده اما طبق خبرها داستان حتما به شارون تیت همسر رومن پولانسکی که توسط خانواده‌ی منسون کشته شد اشاره خواهد کرد. ددلاین اضافه کرده که مارگو رابی احتمال دارد در نقش تیت بازی کند و ساموئل ال جکسون هم ممکن است در فیلم نقشی داشته باشد.

این که چنین فیلمی با چنین فضایی به دست تارانتینو ساخته شود به خودی خود جالب توجه است چرا که کمتر کارگردانی مانند تارانتینو به سینما و موسیقی دهه شصت علاقه دارد. از طرفی این فیلم اولین اثر تارانتینو بر اساس یک داستان واقعی است و دیدن این که که تارانتینو چگونه قرار است یک اقتباس را با گرایشات خاص و حساس سینماییش پیوند دهد هیجان انگیز است.

 البته هنوز زمان زیادی تا آغاز پروژه مانده و استودیوها احتمالا تا قبل پاییز نخواهند توانست پیش تولید را آغاز کنند و تولید هم تا پیش از تابستان 2018 شروع نخواهد شد.