بایگانی‌ها

سریال جنجالی در کن

سریال جنجالی در کن
سریال جنجالی در کن

سریال سم لوینسون «آیدل» محصول شبکه اچ‌بی‌او است که  طولانی‌ترین تیزرش را منتشر کرد. قرار است دو اپیزود از این سریال در  بخش خارج از مسابقه جشنواره کن به نمایش درآید.

هنوز چرایی انتخاب این سریال برای نمایش دو اپیزود از آن در کن معلوم نیست. سم لونیسون و ویکند  پدیدآورنده سریال  هستند و لیلی-رز دپ در نقش یک ستاره پاپ آینده‌دار که عاشق یک رهبر کالت یا گورو(ویکند) می‌شود در این سریال ایفای نقش می کنند. سپس دپ دست به یک سفر خودشناسی می‌زند.

بندرت یک جشنواره سنتی  سینمایی مانند کن دست به انتخاب یک سریال تلویزیونی برای نمایش در جشنواره می‌زند. البته مدیران کن برای «برفراز دریاچه» ساخته جین کمپیون «توئین پیکز» ساخته دیوید لینچ استثنا قائل شده بوند. اما آنها لینچ و کمپیون بودند. و لوینسون پدیدآورنده سریال «سرخوشی» است. لوینسون تنها سه فیلم در مقام کارگردان دارد که آخری آن «مالکوم و مری» بود. او بیشتر یک پدیده تلویزیونی است.

«آیدل» اوایل این ماه دچار مشکلات و اختلافاتی سرصحنه شده بود. رولینگ استون گزارشی منتشر کرد که کارگردان اصلی سریال ایمی سایمتز جایش را به لوینسون داد. بودجه سریال هم از 75 میلیون دلار  بیشتر شده است. ویکند شکایت می‌کند که مجموعه بیش از اندازه به چشم انداز زنانه تمرکز کرده که برخلاف ایده اصلی سریال است. فیلمبرداری از زمان بندی بیشتر طول کشیده و فیلمنامه سروقت آماده نشده است.

«آیدل» یک مینی‌سریال است که از چهارم ژوئن در  شبکه اچ‌بی‌او پخش خواهد شد.