بایگانی‌ها

سلنا گومز از دردهای خود گفت

گومز موسیقی را رها نمی‌کند
گومز موسیقی را رها نمی‌کند

دنیای تصویرآنلاین-سلنا گومز در جدیدترین مصاحبه خود با وال استریت جورنال به بسیاری مشکلات و مسائل شخصی خود پرداخت.

این خواننده 27 ساله اوج و فرود های زیادی را پشت سرگذاشته است.روز دهم ژانویه گومز البوم جدیدش Unusual را به بازار عرضه خواهد کرد.سلنا گومز در این مصاحبه می گوید حدود یک سال و نیم از فضای مجازی دور شد تا به روابطش بپردازد و آنها را بازنگری کند.او که مدتها با جاستین بیبر همراه زندگی بود، مدتهاست که مجرد است او می گوید که وقت گذرانی به تنهایی را دوست دارم.گومز می پذیرد که در دو سال گذشته مجرد بوده است.و با این مساله مشکلی ندارد. گومز دو ترانه درباره قلب شکسته خوانده است.
او در ادامه در مورد بیماری های خود صحبت کرد:«بیماری لوپوس یک حادثه بزرگ برایم بود، و بعد بیماری کلیه که از همه ترسناک‌تر بود، چرا که احتمال مرگ وجود داشت. عمل پیوند ۲ ساعت طول کشید. زمانی که از اتاق عمل اومدم بیرون یادم است که می لرزیدم. مادرم می گریست، دوباره جراحی شدم…»

گومز درباره بیماری روحی خود نیز گفت: «احساس می‌کنم هر چیزی بر من گذشته باید می گذراندم. من اعتماد به نفس پایینی داشتم و هنوز هم به طور مداوم دارم روی این موضوع کار می کنم. الان احساس میکنم که خیلی قوی شدم، چون اطلاعات بیشتری درباره مشکلات روحی و روان انسان پیدا کردم.»