بایگانی‌ها

سه بازیگر برتر از نسل جدید

سه بازیگر برتر از نسل جدید
سه بازیگر برتر از نسل جدید

▪️بالیوود به عنوان یک صنعت در هر دهه چند  بازیگر مطرح دارد که بیش از بقیه نامش به گوش می‌رسد. این در حالی است که بعضی از این چهره ها سال‌هاست که در سینمای هند مشغول فعالیت هستند و محبوبیت دارند. در نسل جوان‌تر تعدادی بازیگر آرام پله‌های ترقی را پیمودند و به محبوبیت دست پیدا کردند. سه تن از بازیگران مردی که عنوان ستاره را در نسل جوان برای خودشان یدک می‌کشند و فیلم‌هایی در ژانرهای مختلف بازی کردند بدین شرح است:

رانویر سینگ:سال 2010 با گروه برنامه ریز عروسی به سینما پیوست فیلمی که به طرز شگفت آوری پرفروش شد. اوسپس نقش‌های تجربه‌گرایی در فیلم‌های مانند «سارق/Lootera»(2013) ایفا کرد. نقطه عطف کارنامه بازیگری او آشنایی با سانجی لیلا بانسالی بود. او سپس با بازی در فیلم‌های بانسالی مانند «رام-لیلا»(2013)، «باجیرائو مستانی»(2015) و «پادماواتی»(2018) توانست  تاریخ ساز شود. فیلم‌های موفق دیگر او عبارتند از «بگذار قلب بتپد»(زویا اختر،2015)؛ «پسر خیابان»(زویا اختر،2019). او  در فیلمی از کرن جوهر به نام «قصه عشق راکی و رانی» ایفای نقش کرده که بزودی اکران می‌شود.

 

 

کارتیک آریان:ستاره ای است که طرفداران زیادی دارد او این روزها از موفقیت فیلمش «داستان عشق واقعی Satyaprem Ki Katha» لذت می برد. او که از خانواده ای غیرسینمایی است سال 2011 با فیلم«ضربه عشق/Pyaar Ka Punchnama» وارد عرصه بازیگری شد او مونولوگی در فیلم می گوید که خاطره انگیز است. سپس با فیلمسازان تازه کار همکاری کرد و فیلم‌های موفقی را در کارنامه خود به ثبت رساند .سپس در پروژه هایی مانند  سونو، تیتو، سوئیتی(2018) ظاهر شد. او در فیلم معمای 2/Bhool Bhulaiyaa مقابل دوربین رفت که از او یک قهرمان ساخت. او تنها بازیگری است که توانسته دو فیلم موفق در دوران پاندمی در بالیوود به نام خود ثبت کند.

 

رانبیر کاپور: نوه راج کاپور و پسر ریشی کاپور  و نیتو سینگ است. با اقتباس سانجی لیلا بانسالی از شب‌های روشن به نام «ساواریا» در سال 2007 وارد عرصه بازیگری شد. آخرین فیلمش «تو دروغگو، من مکار/Tu Jhoothi Main Makkaar» است. او در  آثار متنوعی ظاهر شده است. از فیلم‌های موفق او در سینمای هند می توان به «راک استار»(2011)، «برفی»(2012)،«سانجو»(2018) و «این جوانی دیوانگی است»(2013) اشاره کرد. فیلم جدید او «حیوان» نام دارد که با سندیپ ردی ونگا همکاری کرده است. می گویند بودجه این فیلم 100 کرور است.