بایگانی‌ها

سه سال دیگر!/ دیوید فینچر با نتفلیکس ادامه می‌دهد

26 فیلم محبوب دیوید فینچر
26 فیلم محبوب دیوید فینچر

‍ دیوید فینچر و نتفلیکس برای سه سال دیگر قرارداد خود را تمدید کردند. آخرین فیلم فینچر «آدم‌کش» در حال حاضر در سامانه پخش آنلاین نتفلیکس در دسترس است. فیلم اکران محدودی در روزهای آخر ماه اکتبر سال گذشته داشت. سنتی که نتفلیکس مدتی است برای تولیداتش حفظ کرده است. مدیران نتفلیکس برای فیلم‌هایی که تولید می‌کنند، چندان فرصت اکران در سالن‌های سینما نمی‌دهند.

🔹دیوید فینچر یک قرارداد چندجانبه با نتفلیکس بسته بود که در پایان سال 2024 منقضی می‌شد. او به مجله پرمییر گفت که قرار داد سه سال دیگر تمدید شده است. یعنی او و کمپانی نتفلیکس تا پایان سال 2027 به همکاری ادامه می‌دهند.

🔹کارگردان «هفت» تقریبا ده سال است که برای کمپانی نتفلیکس تولید محتوا کرده است. او پدیدآورنده سریال‌هایی مانند «خانه پوشالی»، «شکارچی ذهن»، «عشق، مرگ _ربات» است. دو فیلم «منک» و «آدم‌کش» هم در نتفلیکس به تولید رسید. در گفتگویی با لوموند از صحبت‌های فینچر چنین به نظر می‌رسید که کمپانی بهتر از نتفلیکس برای ساخت فیلم در هالیوود وجود ندارد.

🔹آن‌ها در هالیوود استانداردی را به وجود آوردند که برای کارگردانان منطقی است. و بهترین کنترل کیفیت را در تمام هالیوود دارند. مدتهاست که سیستم استودیویی درهای خود را روی فیلمسازان مولف بسته است. و فینچر با جاه‌طلبی‌ها، نیازها، شانس چندانی برای ساخت آثارش در سیستم استودیوی هالیوودی نمی‌بیند. فینچر مدتهاست که برای سامانه‌های آنلاین فیلم می‌سازد.
@dtonline