بایگانی‌ها

شیلین وودلی :کیت وینسلت فرشته محافظ من است

شیلین وودلی :کیت وینسلت فرشته محافظ من است
شیلین وودلی :کیت وینسلت فرشته محافظ من است

شیلین وودلی از کیت وینسلت به عنوان “فرشته نگهبان” یاد می کند که در دوران سخت در هالیوود به او کمک کرده است.این بازیگر 29 ساله که از پنج سالگی بازیگری می کند ، وقتی وینسلت را در سال 2014 در دوران فیلمبرداری Divergent ، ملاقات کرد باهم پیوندی برقرار کرد ند که تا به امروز قوی باقی مانده.

او به روزنامه آبزرور گفت: “می دانید ، وقتی می خواهم صد در صد به شخصیت واقعی خودم وفادار بمانم، کیت تأثیر زیادی بر زندگی من داشته است.”
این دو آنقدر به هم نزدیک هستند که اغلب اوقات شب هنگام تلفن صحبت می کنند ، و از کیت که در انگلستان سکونت دارد، مشاوره می‌گیرد.
«به او زنگ می‌زنم و می‌گویم که در آستانه سقوط ام یا نسبت به این موضوع احساس ناامنی دارم. یا نمی‌دانم فلان کار را چه کنم. و کیت من را با حرفهایش آرام می‌کند. صحبت‌های من می تواند درباره هر موضوعی باشد:قلب شکسته، سردرد وحشتناک… یا احساسی که درباره عوض کردن حرفهای من توسط رسانه ای باشد و شما آنلاین این حرفها را می خوانید و ناگهان تمام دنیا فکر می کند که براساس این حرفها شما چنین شخصیتی دارید در صورتی که من این جوری فکر نمی کنم و ترسی که از چنین اتفاقی پیش می آید و به کیت می گویم که خدای من مردم الان فکر می کنند من همچین آدمی هستم در صورتی که نیستم و این خیلی افراطی است.»

شیلین وودلی در ادامه کیت وینسلت را فرشته نگهبان خود توصیف کرد و گفت که بدون وینسلت:«نمی دانم بازیگری می بودم که امروز هستم. نمی دانم می توانستم به لحاظ عاطفی با امواج افراطی که صنعت سینما با خود می آورد، کنار بیاییم.»