بایگانی‌ها

صمیمی و مهربان

صمیمی و مهربان
صمیمی و مهربان

▪️زازی بیتس از همکار بازیگرش لیدی گاگا در «جوکر2» تمجید کرد. او لیدی گاگا را «صمیمی  و مهربان» خواند. در قسمت جدید «جوکر»، واکین فینیکس نقش آرتور فلک/جوکر را همراه زازی بیتس در نقش سوفی که همسایه جوکر است، دوباره ایفا می‌کنند. این در حالی است که لیدی گاگا  در نقش محبوبه جوکر، دکتر هالین/ هارلی کوئین ظاهر می‌شود.

 

زازی بیتس درگفتگویی با ورایتی لیدی گاگا را ستایش کرد:« او بی‌نهایت صمیمی و مهربان است. احساس خیلی خوبی از حضور او سرصحنه داشتم. لیدی گاگا سرش به کار خودش و کاراکترش گرم بود. اما او بسیار انسان متواضعی است. واقعا استفانی است.» (استفانی نام واقعی لیدی گاگا است.)

 

زازی بیتس به موزیکال بودن این تریلر روانشناسانه نیز اشاره کرد و اصرار داشت که تماشاگران نمی‌دانند در انتظار چه فیلمی خواهند بود:« به گمانم مردم حیرت زده می‌شوند. فکر نمی‌کنم قسمت دوم جوکر چیزی باشد که انتظارش را دارند. همه ما زندگی روزانه خودمان را با موسیقی و رقص نشان می‌دهیم. فکر می‌کنم این ویژگی فیلم واقعا کارکرد داشته باشد.»

 

علاوه بر لیدی گاگا، برندان گلیسون و کاترین کینر هم در «جوکر2» ایفای نقش می‌کنند اما کاراکترهای آنها اعلام نشده است. تاد فیلیپس کارگردانی این قسمت را مانند قسمت اول انجام داده و تاریخ اکران چهارم اکتبر،2024 است.