بایگانی‌ها

ضد دیزنی و خیره کننده

ضد دیزنی  و خیره کننده
ضد دیزنی و خیره کننده

دو هفته به نمایش عمومی فیلم زنده-انیمیشن «کروئلا» ساخته کریگ گیلسپی که برگرفته از «101 سگ خالدار است» باقی مانده است.

.

اما استون نقش تبهکار مشهور انیمیشن کلاسیک دیزنی کروئلا دویل را با گریم جذابی ایفا کرده .

فیلمنامه نوشته دانا فاکس و تونی مک نامارا است.اما تامپسون نقش بارونس فن هلمن ، جوئیل فرای نقش جاسپر را ایفا می‌کند.

برخی از منتقدان عقیده دارند که این فیلم تحولی در موج بازسازی‌های «زنده-انیمیشن» کمپانی دیزنی است، حتی حس می‌شود کاملا فیلم «ضد دیزنی» خواهد بود.

.

.

اسکات منزل می‌نویسد:« کروئلا می‌تواند بزرگترین غافلگیری تابستان باشد. فیلمی تلخ، جسورانه و به طرز حیرت انگیزی ضددیزنی. اما استون در نقش کروئلا بی‌نقص است. قطعا ، طراحی صحنه و لباس، طراحی مو و چهره پردازی نامزد اسکار خواهد بو. پل والتر هاوسر خیره کننده و وینکس سگه دوست داشتنی است.»

.

تانیا لمب می‌نویسد:« دو ملکه در کروئلا است. اما استون و اما تامپسون. هر دو در جنگ کدام یک خبیث تر است می درخشند. داستان بطور خنده داری سرگرم کننده است ، این داستان از تبهکار محبوب من از دیزنی، ضیافت بصری از دهه هفتاد شهر لندن و آلا مد آن دوران است. فیلم زیادی طولانی است اما من به سلامتی کروئلا می نوشم.»

.

پری نمیروف:« مسلما کمی تردید داشتم اما کاملا مفتون انرژی و سبک فیلم شدم. به نظر می رسد که اما استون ذره ذره وجود خود را به نقش آورده من دوستش داشتم و…»

.

مت نگلیا:« کروئلا داستان بکری از یکی از مشهورترین تبهکاران دیزنی را با سبک پانک راک دهه هفتاد، کمی از دیوانگی کتاب های کمیک دی سی و سبک کمپ(Camp) روایت می‌کند اما استون و اما تامپسون نقش های خود را با جذابیت خبیثانه ای ایفا می کنند در حالی که باید برای طراحی های لباس این فیلم مرد! در ضمن دویل پرادا می پوشد!»

.

 

جوئل میرس:«معمولا هیچ علاقه‌ای به بازسازی‌های زنده-انیمیشن یا داستان های تبهکاران ندارم. اما کروئلا را دیدم و واقعا خوب است.آنقدر به صورتم سیلی زدم که روز بعدش رد سرخش هنوز باقی مانده بود.»

.

اریک اندرسون:« کروئلا بی نهایت مفرح است. با مدت زمان دو ساعت و 15 دقیقه کمی طولانی است. اما عاشق اما تامپسون و اما استون شدم..