بایگانی‌ها

عذرخواهی برد پیت از آلیا شوکت

عذرخواهی برد پیت از آلیا شوکت
عذرخواهی برد پیت از آلیا شوکت

برد پیت پس از اینکه پاپاراتزی ها بخاطر شایعات ارتباط نزدیک او با آلیا شوکت، شوکت را تعقیب کردند از او عذرخواهی کرد.
.
زمانی که شوکت در حال معاشرت با ستاره هالیوود دیده شد، به تیتر خبرها تبدیل شد و گمانه زنی هایی درباره رابطه آنها ایجاد کردند.

در مصاحبه ای با نیویورکر، بازیگر فیلم «ریکاردو بودن» فاش کرد که پیت هیچ اطلاعی از شایعات نداشت و به خاطر نفوذ پاپاراتزی ها بر زندگی او عذرخواهی کرد.

شوکت گفت: ـ«برد پیت اصلاً از موضوع آگاهی نداشت. این خیلی خنده دار است. زیرا او این مزخرفات را نمی‌خواند.من به برد گفتم، “می‌دانی همه فکر می‌کنند ما با هم قرار می‌گذاریم؟ و این مسائل وجود دارد، و من تحت تعقیب هستم. و او گفت “متاسفم. این اتفاق می افتد. اگر با من معاشرت کنی، این اتفاقات می افتد. او اصلاً از موضوع خبر نداشت.»

در حالی که این حادثه برای این زن ۳۲ ساله “رویای عجیبی” به نظر می رسد، او اعتراف کرد که با دیدن عکس های خود در استودیوی اش “متعجب” شد و متوجه شد که عکاسان او را تا آنجا دنبال کرده اند.

شوکت ادامه داد: «در آن زمان اصلاً اتفاق سرگرم کننده‌ای نبود. من بازیگری نیستم که با پاپاراتزی ها سروکار داشته باشم. آنها اصلا من را نمی‌شناسد .یک نکته کنایه آمیز در مورد این اتفاق وجود دارد. این هیچ ربطی به برد به عنوان یک فرد ندارد – او یک مرد بزرگ و عالی است. اما، البته، این ایده که من با یک مرد سفیدپوست مسن تر در ارتباط باشم چیزی است که توجه را بیشتر به من جلب خواهد کرد این توجه. برای کارنامه بازیگری بیست ساله نبود بلکه بخاطر ارتباط عاشقانه با مرد سفیدپوست مسن‌تر به من شد.»

خوشبختانه توجه پاپاراتزی ها به او خیلی زود به پایان رسید.