بایگانی‌ها

عملیات حذف کوین اسپیسی

عملیات حذف کوین اسپیسی
عملیات حذف کوین اسپیسی

حذف کوین اسپیسی از «تمام پول‌های دنیا» و فیلمبرداری دوباره کار در نه روز با کریستوفر پلامر از کارهایی بود که فقط ریدلی اسکات ممکن است انجام دهد.

اما دیوید اسکارپا به‌تازگی در مصاحبه‌اش از چگونگی انجام این جایگزینی سریع پرده برداشته و مثل اینکه عوامل پشت صحنه با اولین جرقه‌های سقوط اسپیسی به فکر جایگزینی‌اش افتاده بودند: «ریسک خیلی بزرگی بود، اگر قبل از اجرایی شدن کار خبرش درز می‌کرد فیلم با کله زمین می‌خورد. از طرفی نمی‌شد گفت که دنبال یک بازیگر هستیم که نقش آدمی 90 ساله را بازی کند، چون تنها نقش 90 ساله در هالیوود کاراکتر جی. پل گتی در “همه پول‌های دنیا” بود. شانس ما این بود که روابط خوبی با پتی جنکینز داشتیم. او دارد سریالی برای TNT می‌سازد که خبر خاصی هم از آن درز نکرده، از او خواستیم که به‌عنوان بازیگری برای سریالش با مدیر برنامه بازیگران هالیوود تماس بگیرد و توانستیم به کریستوفر پلامر برسیم. لطف بزرگی محسوب می‌شد.»

فیلم جدید اسکات از این هفته نمایش خود را آغاز و بعد از نامزدی سه جایزه گلدن گلوب، تحسین‌ منتقدان را هم دریافت کرده است. علاوه بر کارگردانی چشمگیر اسکات، اکثر روی بازی بی‌نظیر کریستوفر پلامر در نقش اصلی تاکید کرده‌اند و نامزدی فیلم در چند رشته از اسکار، مانند بازیگر مکمل مرد دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.