بایگانی‌ها

فراری اختتامیه جشنواره نیویورک شد

بودجه 110 میلیون دلاری «فراری»
بودجه 110 میلیون دلاری «فراری»

▪️«فراری» ساخته مایکل مان فیلم اختتامیه شصت و یکمین جشنواره فیلم نیویورک شد. این خبر خوبی برای مایکل مان است که با بودجه 90 میلیون دلاری پروژه محبوبش را ساخت.  

 

کمپانی نئون ماه ژوئیه حق پخش فیلم را خرید و حالا «فراری» در بخش مسابقه جشنواره ونیز و به عنوان اختتامیه جشنواره نیویورک برگزیده شد. مایکل مان در «فراری» داستان کارخانه دار افسانه ی و تاجر مشهور انزو فراری را در زندگی شخصی و  کارش روایت می‌کند. سال 1957 است و  ازدواج انزو(آدام درایور) و لارا(پنه لوپه کروز) به دلیل مرگ تراژیک پسرشان به مشکل برخورده است. دنیای شخصی انزو با چند مشکل کاری او همزمان می شود، انزو دچار فشار اقتصادی است تا تولیدات  خود را افزایش بدهد این خلاف میل اوست که فقط می‌خواهد ماشین مسابقه بسازد، از سوی دیگر باید  برای مسابقات Mille Miglia  آماده شود.

 

«فراری» پروژه محبوب مایکل مان برای ده سال بود. او  کار روی این فیلم را سال 2000 با سیدنی پولاک فقید شروع کرد. قراار بود کریستین بیل و هیو جکمن نقش انزو فراری را در سال‌های 2015 و 2016 ایتفا کنند. اما هر دو از پروژه کنار رفتند. تاریخ اکران «فراری» بیست و پنجم دسامبر 2023 است.