بایگانی‌ها

فرانسیس فورد کاپولا ادعای رایدر را تکذیب کرد

فرانسیس فورد کاپولا ادعای رایدر را تکذیب کرد
فرانسیس فورد کاپولا ادعای رایدر را تکذیب کرد

دنیای تصویرآنلاین-فرانسیس فورد کاپولا شرحی که وینونا رایدر از دوران فیلمبرداری «دراکولای برام استوکر» ارایه داد تکذیب کرد.

چندی پیش وینونا رایدر خلال مصاحبه با «ساندی تایمز» خاطره‌ای از کیانو ریوز در دوران فیلمبرداری «دراکولای برام استوکر» تعریف کرد که کارگردان فیلم از کیانو ریوز خواسته بود تا  کلامی وینونا رایدر را آزار بدهد و ریوز نپذیرفته بود.

اما کاپولا کاملا این ماجرا را تکذیب کرد.البته پذیرفت که از گری اولدمن –دیگر بازیگر فیلم-خواسته بود که زیر گوش رایدر  کلمات «شیطانی و مخوفی»  بگوید.

فیلمساز 81 ساله در گفت وگو با مجله «پیپل» چنین توضیح داد:«با وجودی که از نظر من وینونا رایدر بازیگر شگفت‌انگیزی است، اما حادثه‌ای که شرح داد، چیزی نبود که اتفاق افتاده باشد. فریاد کشیدن بر سر مردم و آزار دادن‌شان کاری نیست که به عنوان یک فرد و یک کارگردان انجام بدهم.»

«در این موقعیت که کاملا خاطرم است،من به گری اولدمن در نقش دراکولا گفتم که درگوش وینونا رایدر ودیگر شخصیت ها بداهه چند کلمه بگوید که آنها را بترساند. نمی‌دانم اولدمن در گوش آنها چه گفت اما بداهه پردازی در دوران فیلمبرداری امری عادی است.»

سخنان وینونا رایدر با ساندی تایمز جنجال برانگیز بوده، مل گیبسون نیز ادعای وینونا رایدر در این مصاحبه را تکذیب کرد که گفته بود گیبسون ضد یهود است