بایگانی‌ها

لئوناردو دی‌کاپریو مقابل دوربین پل توماس اندرسون

‍ تصاویر جدیدی از لوکیشن فیلمبرداری فیلم جدید پل توماس اندرسون با بازی لئوناردو دی‌کاپریو منتشر شده است. اما هنوز مشخص نیست که “ تاکستان/Vineland” نوشته پینچن منبع اقتباس فیلم جدید پل توماس اندرسون بوده یا نه؟ اندرسون سال 2014 «خباثت ذاتی» را مبنای رمان دیگری از پینچن ساخت.

🔹 براساس اطلاعات غیررسمی داستان فیلم جدید پل توماس اندرسون درباره دختر جوانی است که هنرهای رزمی را با کمک استادش «دی کاپریو» یاد می‌گیرد. حتی گروه تولید چند ماه پیش دنبال دختر جوانی بودند که با هنرهای رزمی آشنایی داشته باشد. ظاهر دی کاپریو هم شبیه هیپی‌ها است. و به کاراکترهای پینچن شباهت دارد. مخصوصا شخصیت زوید ویلر در رمان “Vineland”. توماس پینچن کاراکتر زوید را با سبیلی فرانک زاپایی تشبیه می‌کند. گریمی که در عکس‌ها برای دی کاپریو انجام داده اند.

🔹تولید فیلم جدید پل توماس اندرسون فعلا با نام «پروژه بی‌سی/BC Project» ادامه دارد. پل توماس اندرسون فیلم «خون به پا خواهد شد» را هم با برداشت آزادی از «نفت» نوشته اپتن سینکلر ساخت. «مرشد» هم برگرفته از کتاب دیگری از پینچن با نام V بود. تولید فیلم جدید اندرسون چند ماهی طول خواهد کشید. و در تگزاس و مکزیکو ادامه خواهدیافت.