بایگانی‌ها

جاستین چانگ به نیویورکر رفت

‍ جاستین چانگ که روزگاری در مجله ورایتی نقد می‌نوشت و سپس به لس‌آنجلس تایمز رفت از روز دوازدهم فوریه در نیویورکر مستقر می‌شود. سردبیر مجله مشهور نیویورکر، دیوید رمنیک در بیانیه‌ی خبر را اعلام کرد.

🔹جاستین چانگ از سال 2004 برای مجله ورایتی نقد می‌نوشت و سال 2016 به لس آنجلس تایمز رفت. او پیش از آن‌که به مجله ورایتی بیاید یک نویسنده آزاد(freelance) بخش سرگرمی برای اورنج کانتی و لس آنجلس تایمز بود.

🔹او بهترین منتقد سال در جوایز سرگرمی‌سازی و هنر ملی باشگاه خبرنگاران لس آنجلس شده بود. جاستین چانگ کتاب «هنرسینما:تدوین» را در سال 2011 تالیف کرد و به عنوان رئیس انجمن ملی منتقدان فیلم و قانم مقام انجمن منتقدان لس آنجلس و عضو کمیته انتخاب جشنواره فیلم نیویورک فعالیت می‌کند. چانگ در مدرسه روزنامه نگاری آننبرگ و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی درس می‌دهد.

🔹هفته گذشته لس‌آنجلس تایمز 115 نفر از کارمندان خود را تعدیل یا به عبارتی اخراج کرد. مالک روزنامه پتریک سون-شیونگ دنبال کم کردن ضررهای مالی خود است که به سالی 30 تا 40 میلیون دلار رسیده.سندیکای اتاق خبر در اعتراض به این اخراج ها یک روز دست از کار کشیدند. گفتنی است که منتقد ثابت مجله نیویورکر آنتونی لین به کار در نیویورکر ادامه می‌دهد. ریچارد برادی هم کماکان در نیویورکر مشغول کار است.