بایگانی‌ها

لبوفسکی بزرگ 2 را بسازید

لبوفسکی بزرگ 2 را بسازید
لبوفسکی بزرگ 2 را بسازید

جف بریجز علاقمند به ساخته شدن دنباله «لبوفسکی بزرگ» به کارگردانی جوئل و ایتن کوئن است. در سال 1998 فیلم کلاسیک «لبوفسکی بزرگ» با با بازی جف بریجز در نقش «جف لبوفسکی» مشهور به دود که یک بیکار تمام عیار بود که برحسب اتفاق با یک میلیونر اشتباه گرفته می‌شود، ساخته شد.

 

بریجز در مصاحبه ای با مجله پیپل تایید کرد که خوشحال می‌شود دوباره نقش لبوفسکی را تحت یک شرط بازی کند.او گفت: «خدایا! اگر برادران (کوئن)در پروژه دخیل باشند، قطعاً (برمی‌گشتم). برادران، آنها مرموز و پر از شگفتی هستند. شما نمی دانید که  قرار است چه کار کنند، بنابراین از آنجایی که آنها غافلگیر کننده هستند، فکر نمی کنم دنباله ای بسازند. اما همانطور که گفتم آنها غافلگیر کننده هستند، بنابراین شاید آنها من را غافلگیر کنند و  قسمت دوم را بسازند.»

پس از فیلم «تصنیف باستر اسکراگز»(2018) برادران کوئن به طور مجزا  فیلم ساختند جوئل «تراژدی مکبث» را ساخت و ایتن در حال ساخت یک فیلم تازه است. هنوز مشخص نیست که دوباره برادران با همدیگر فیلمی را کارگردانی کنند. جف بریجز در جای دیگری از گفتگو  گفت که باورش نمی‌شود «لبوفسکی بزرگ» بیست و پنج ساله شد!

او گفت: «من بسیار افتخار می کنم که بخشی از آن فیلم هستم. چه فیلم خوبی.وقتی می شنوید لبوفسکی 25 سال پیش ساخته شد.  می گویم، «بی خیال ، رفیق.من نمی توانم این را باور کنم. احساس می کنم شاید پنج سال پیش بود، اما  بیست و پنج سال پیش؟ باورم نمی شود.»