بایگانی‌ها

لیدی گاگا برای «تاپ گان:ماوریک» خواند

لیدی گاگا در اسکار اجرایی ندارد
لیدی گاگا در اسکار اجرایی ندارد

لیدی گاگا ترانه عنوان‌بندی «قلبم را نگه دار» را برای «تاپ گان:ماوریک» خواند.
گاگا روز چهارشنبه در صفحه اینستاگرامی خود شایعه را تایید کرد که ترانه را برای فیلم آماده نمایش «تاپ گان:ماوریک» که دنباله‌ای بر فیلم محبوب «تاپ گان» است، خوانده است. لیدی گاگا ترانه را «نامه عاشقانه به دنیا» توصیف کرد.

«وقتی من ترانه را برای تاپ گان:ماوریک نوشتم، حتی لایه‌های مختلف ترانه را که در قلب فیلم گسترده است و در روان خودم و در ماهیت دنیایی که در آن زندگی می کنیم وجود دارد،درک نمی کردم.
من سال ها روی موسیقی کار کرده ام، آن را کامل کرده ام، سعی کرده ام آن را مال خودمان کنم. من می‌خواستم موسیقی را به آهنگی تبدیل کنم که در آن نیاز عمیق‌مان به درک شدن و تلاش برای درک یکدیگر را به اشتراک بگذارم – اشتیاق به نزدیک بودن در زمانی که احساس می‌کنیم خیلی دور هستیم و توانایی بزرگداشت قهرمانان زندگی را داشته باشیم.»
.
گاگا در ادامه از بازیگر/تهیه کننده تام کروز، کارگردان جوزف کاسینسکی و آهنگساز هانس زیمر به خاطر این فرصت تشکر کرد و از تهیه کنندگان موسیقی BloodPop و بن رایس برای زحمت شان در این آهنگ تقدیر کرد.

این آهنگ 36 ساله افزود: «این ترانه نامه ای عاشقانه به جهان در زمانه بسیار سخت و پس از آن است. من مدتها بود که می‌خواستم آن را بشنوید.»

ترانه روز سوم ماه مه عرضه می‌شود.

فیلم «تاپ گان:ماوریک» در جشنواره کن رونمایی خواهد شد. ,و از 27 ماه مه در آمریکا به نمایش در می‌آید.