بایگانی‌ها

ماریون کوتیار:جنبش می‌تو انقلاب واقعی بود!

ماریون کوتیار:جنبش می‌تو انقلاب واقعی بود!
ماریون کوتیار:جنبش می‌تو انقلاب واقعی بود!

ماریون کوتیار در جشنواره سان سباستین جایزه دونوسیتا را به پاس یک عمر فعالیت هنری جمعه شب دریافت کرد.
این بازیگر فرانسوی درباره جنبش می‌تو در این جشنواره صحبت کرد.
.
او گفت:«در چند سال گذشته ، فرمانبرداری زنان به طور فزاینده ای در چشم مردم غیرقابل قبول شده است. همیشه همینطور بوده است ، اما بدیهی است که از زمان جنبش می‌تو #MeToo امروز بیشتر در مورد خیلی چیزها صحبت می‌کنیم. جنبش به زنان اجازه داد تا آزادانه صحبت کنند ، جنبش یک انقلاب واقعی ، انقلابی سخت است و من از حضور در جنبش بسیار خوشحالم .»

او در ادامه افزود:«امروزه ما به عنوان زنان می دانیم که توسط جامعه‌ای از زنان و مردان می توانیم حمایت شویم و این یک مساله مهم است. نتیجه این که می توان ادعا کرد ، نقش ها برای زنان بیشتر شده است و هرچه بیشتر درباره زنان صحبت کنیم ، نگاه ما به آنها بیشتر تغییر می کند. “

کوتیار گفت: چیزهایی وجود دارد که امروزه دیگر قابل تحمل نیستند. ما قبلاً نمی‌پذیرفتیم ، اما بخش بزرگی از مردم این مسائل را تحمل می کردند.

کوتیار ادامه داد: “امروز بحث و ارزیابی مجددی در مورد سیستم مردسالارانه ای که ما در آن زندگی می‌کنیم، وجود دارد ، جایی که زنان جایگاه نسبی دارند.

او در ادامه گرتا گاربو را ستود.

کوتیار در جشنواره سن سباستین برای تبلیغ مستند با موضوع محیط زیست «بزرگتر از ما/Bigger Than Us”» ساخته لئو وساور نیز حضور بهم رسانده است.