بایگانی‌ها

مدس میکلسون:ایکاش شماره تماس جانی دپ را داشتم

مدس میکلسون: از طرفداران جانی دپ هستم
مدس میکلسون: از طرفداران جانی دپ هستم

 

مدس میکلسون، بازیگر پنجاه و پنج ساله نروژی که جایگزین جانی دپ در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز»  در نقش گریندال‌والد شده است سرانجام سکوت خود را شکست و در مصاحبه‌ای درباره جانی دپ صحبت کرد.

مدس میکلسون این روزها نامش بخاطر فیلم «دور دیگر» ساخته توماس وینتربرگ در فصل جوایز بیش از گذشته شنیده می‌شود.

میکلسون در این مصاحبه گفت که ای‌کاش شماره تلفن جانی دپ را داشت.او درباره دیوید ییتس، کارگردان فیلم گفت که آدم‌ فوق‌العاده نازنینی؛شگفت‌انگیز و جالبی است.

مدس میکلسون درادامه در پاسخ به این پرسش که آیا پس از ملحق شدن به این پروژه با جانی دپ صحبت کرده است و آیا دپ تجربه خود را به میکلسون انتقال داده یا توصیه‌ای به او داشته است، گفت که من جانی دپ را نمی‌شناسم.

میکلسون در ادامه توضیح داد که تنها یکبار جانی دپ را ملاقات کرده است. اما ابراز تمایل کرد که با جانی دپ در تماس باشد.

«ایکاش شماره تلفن او را داشتم. متاسفانه ندارم.»

میکلسون در ادامه  درباره روند رسیدن او به نقش گریندل‌والد چنین توضیح داد:« تنها رویکرد من، متصل کردن پل  میان نقشی است که جانی دپ بازی کرده و من قرار است بازی کنم. باید ببینیم به کجا خواهیم رسید.»

چندی پیش جانی دپ از چندگانه «جانوران شگفت‌انگیز» کنار گذاشته شد. این خواست کمپانی برادران وارنر بود. جانی دپ یک سکانس نیز در قسمت جدید مقابل دوربین رفته بود. به هر حال بر طبق قرار داد جانی دپ دستمزد خود را بابت این فیلم کامل دریافت کرده است.

در پی شکست جانی دپ در دادگاه و شکایتی که علیه روزنامه سان و امبر هرد مطرح کرده بود، کمپانی برادران وارنر او را کنار گذاشت.