بایگانی‌ها

من را لی صدا بزنید!

من را لی صدا بزنید!
من را لی صدا بزنید!

▪️لیدی گاگا ترجیح می‌داد که در دوران فیلمبرداری قسمت دوم «جوکر» او را لی صدا بزنند. در گفتگوی با پادکست ترنچس تاک، لارنس شِر مدیرفیلمبرداری جوکر گفت که این خواننده و بازیگر دلش نمی‌خواست که با نام شناسنامه ای استفانی جرمتوتا یا نام هنری اش سرصحنه صدایش بزنند. لارنس گفت که لیدی گاگا که به متدها خاص بازیگری  معروف است، ترجیح می‌داد که او را لی صدا بزنند که مخفف نام کاراکتر او هارلی کوئین بود. « من استفانی را اصلا نمی شناختم احساس می کردم او را هرگز ملاقات نکردم حتی در دوران تست مو و گریم. خاطرم هست حدود یک هفته با خودم می‌گفتم خدایا انگار که اصلا ما قطع ارتباط هستیم حتی نمی توانیم با او حرف بزنم. انگار دو قطب مخالف باشیم.  من به گروه فیلمبرداری می‌گفتم یا خدا احساس می‌کنم گاگا از من متنقر است یا ما از یکدیگر تنفر  داریم یا یک اتفاق عجیبی سرصحنه فیلمبرداری افتاده است.»

 

مدیر فیلمبرداری جوکر، لیدی گاگا  را استفانی صدا می‌زد تا اینکه به او توصیه شد که گاگا نام دیگری را ترجیح می دهد.«سپس دستیار کارگردان یکبار بهم گفت راستش استفانی ترجیح می‌دهد که او را سرصحنه لی صدا بزنی. با خودم گفتم باشد صددرصد. سپس او را لی صدا زدم و یک آن ورق برگشت و همه چیز تغییر کرد. از آن پس ارتباط ما عوض شد.»

 

 

جزئیات فیلم جدید تاد فیلیپس، «جوکر2»  منتشر نشده است. تنها به عنوان درامی با عناصر موزیکال شناخته می‌شود که داستانش در تیمارستان آرکهام اتفاق می