بایگانی‌ها

خسته از ابرقهرمان!

خسته از ابرقهرمان!
خسته از ابرقهرمان!

▪️بازیگر آمریکایی رابرت داونی جونیور  در گفتگوی ویژه با مجله ونیتی فیر درباره فیلم جدیدش «اوپنهایمر» توضیحاتی داده است. او  درباره کارنامه بازیگری خود که شامل نقش‌آفرینی‌های ماندگاری در فیلم «مرد آهنی»(2008) نیز می‌شود، صحبت کرد.

داونی جونیور در میان بحث‌ها درباره «مرد آهنی» که آغاز  دنیای سینمایی بسیار سودآور مارول بود، درک دقیق خود را از اولویت‌های همیشه در حال تکامل علاقه‌مندان به سینما ارائه داد. او با زیرکی دریافت خود را چنین توضیح داد که، مخاطبان به طرز باورنکردنی پویا هستند، همیشه از تنوع های بدیع ژانرها استقبال می کنند، و در نهایت از ژانرها  پیشی می گیرند. به عنوان یک هنرمند، فراتر از انتظارات آنها  رفتن و ارائه آثار جدید به آنها ضروری است.»

او  به چالشی  که اکنون صنعت سرگرمی در پیش‌بینی اینکه مخاطبان به سمت چه موضوعاتی جذب خواهند شد، با آن مواجه شده. اشاره کرد چرا که بلاک باسترهای مارول و جنگ ستارگان برای مدتی  طولانی پرده سینما را  در ید قدرت خود داشتند، داونی جونیور اذعان کرد که چشم انداز تغییر کرده است و آینده نامشخص است. این بازیگر خاطرنشان کرد: اکنون ما در نقطه جالبی قرار داریم زیرا شبیه مسابقه همه شده است و  همه پیش‌بینی می‌کنند که مخاطبان در آینده به چه مضامینی واکنشی نشان خواهند داد و فکر می‌کنم این موضوع جامعه سینمایی و تلویزیونی را در موقعیت مناسبی قرار داده است.»

داونی جونیور با نقش تونی استارک در «انتقامجویان:آخر بازی» با دنیای سینمایی مارول خداحافظی کرد. و از آن پس تقریبا هیچ کدام از فیلم‌های مارول نتوانستند به موفقیت اقتصادی سومین قسمت انتقامجویان برسند.