بایگانی‌ها

نام پروژه جدید گلشیفته فراهانی مشخص شد

نام پروژه جدید گلشیفته فراهانی مشخص شد
نام پروژه جدید گلشیفته فراهانی مشخص شد

گلشیفته فراهانی مقابل دوربین آرنو دپلشین می‌رود و مقابل ماریون کوتیار نقش‌آفرینی خواهد کرد. نام این فیلم «بردار و خواهر» است.
آرنو دپلشین که پای ثابت جشنواره کن است و از دوازده فیلم بلندی که ساخته یازده عنوان در این جشنواره رونمایی شده است، این خبر را به خبرنگار ورایتی اعلام کرد.
.
فیلم جدید او ماه مه آماده نمایش خواهد بود.«برادر و خواهر» که توسط کمپانی وای نات پروداکشنز تهیه و کمپانی واید بانچ خریداری شده است، داستان خواهر و برادری را با بازی کوتیار و ملویل پوپو دنبال می‌کند که پس از دو دهه سکوت بعد از مرگ والدینشان مجبور می شوند دوباره یکدیگر را ببینند، . فراهانی نقش همسر ملویل را بازی خواهد کرد.
.
.
این فیلمساز جدیدترین فیلم خود را در ادامه فیلم دیگر خود «پادشاهان و ملکه» (2004)توصیف می‌کند، فیلمی که لحنی رمانتیک داشت و دو داستان موازی و در نهایت بهم پیوسته را روایت می‌کرد:

دپلشین می‌گوید:«از یک سو یکی از شخصیت ها در ملودرام زندگی می‌کند، و دیگری در یک کمدی اسلپ -استیک و مضحک.»
.
او ادامه می‌دهد: «[ آخرین فیلم] کمی شبیه همزادش (پادشاهان و ملکه) است. یک داستان به دنبال برادری (پوپو)، می رود که دیگر خواهرش را نمی‌بیند، و داستان دیگر به دنبال خواهر (کوتیار) است که دیگر برادرش را نمی بیند، هدف فیلم آشتی دوباره آنهاست.»