بایگانی‌ها

نمایش «قاتلان ماه کامل» در ماه نوامبر

قاتلان ماه گل در راه کن
قاتلان ماه گل در راه کن

اریک راث، فیلمنامه‌نویس اخیراً مصاحبه‌ای درباره «تلماسه» انجام داد، اما به طور مفصل در مورد «قاتلان ماه کامل» ساخته مارتین اسکورسیزی صحبت کرد، که به گفته او «در نوامبر اکران می‌شود» و «مارتی در راه رسیدن به موفقیت است». تدوین فیلم تمام شده است.»
.
احتمال اکران فیلم در جشنواره کن وجود دارد؟می‌توان امیدوار بود. «قاتلان ماه کامل» براساس کتاب دیوید گران است که به قتل‌های زنجیره‌ای سرخپوستان منطقه‌ای اوسیج در دهه 1920 می‌پردازد.
اریک راث چنین گفت:««خب، من قبلاً در «مونیخ» و زمانی که مایکل مان و من «علی» را ساختیم چنین فیلمنامه ای را نوشته بودم. من این نوع بیوگرافی را نوشته بودم. اما این یک داستان منحصر به فرد بود که من چیزی در مورد آن نمی دانستم. این نادانی من را نشان می داد. فکر کردم، باور نکردنی است، ممکن است وسترن باشد.مارتی هرگز وسترن نساخته است. این اولین بار است که یک صحنه خیابانی را می بینید که در آن 90 درصد بومیان آمریکایی و 1 یا 2 درصد قفقازی ها زندگی می کنند.»
«مارتین در اوایل یک فیلم قدیمی به نام «داستان FBI» با بازی جیمی استوارت را به من نشان داد: سه مورد از پرونده‌های FBIدر فیلم بهش می‌پرداختند و پرونده اوسیج یکی از آنها بود. وسط خیابان چاه نفت داشتند. من احساس کردم که ممکن است و بنابراین از بسیاری از استعاره های وسترن برای فیلمنامه استفاده کردم. مارتی به شما اجازه می‌دهد به دوردست‌ها بروید. او بدش نمی‌آید که از هر راه خلاقانه‌ای که می‌خواهید برای انجام کارها کاوش کنید، بنابراین شانس آوردم و گزینه‌های زیادی داشتم.»