بایگانی‌ها

نمایش «واندرویل» در اختتامیه جشنواره نیویورک

نمایش «واندرویل» در اختتامیه جشنواره نیویورک
نمایش «واندرویل» در اختتامیه جشنواره نیویورک

جدیدترین ساخته‌ی وودی آلن به‌عنوان اختتامیه‌ی جشنواره‌ی نیویورک 2017 به نمایش در می‌آید.

به گزارش هالیوود ریپورتر، «واندر ویل» که از نقش‌آفرینی کیت وینسلت، جاستین تیمبرلیک، جونو تمپل و جیمز بلوشی بهره می‌برد، انتخاب این جشنواره است. جشنواره‌ای که معمولا سکوی پرتاب مناسبی برای حضور موثر در فصل جوایز است. سال گذشته، «مهتاب» و «منچستر بای دِ سی» نیز نخستین نمایش خود را در این فستیوال داشتند. گفته می‌شود کیت وینسلت، که برای اولین بار با وودی آلن همکاری می‌کند، از بخت مناسبی برای کسب جایزه برخوردار است و شاید بتواند همچون دایان کیتون، دایان وست و کیت بلانشت برای بازی در فیلمی از این کارگردان 81 ساله نامدار مجسمه طلایی را تصاحب کند.

همچون تمام فیلم‌های آلن، کسی چیزی از طرح داستانی فیلم نمی‌داند، اما گفته شده «واندر ویل» درامی است که در نیویورک دهه پنجاه میلادی می‌گذرد. بنابراین فیلم جدید به نوعی در خانه خود به نمایش درخواهد آمد.

جشنواره فیلم نیویورک از 28 سپتامبر با نمایش فیلم جدید ریچارد لینکلیتر «آخرین پرچم در اهتزاز» کار خود را آغاز می‌کند و اکران فیلم آلن در 15 اکتبر نیز پایان بخش فستیوال امسال خواهد بود.

«واندر ویل» از 1 دسامبر به صورت گسترده اکران می‌شود. پخش فیلم برعهده آمازون خواهد بود که پشت فیلم‌ لینکلیتر و «شگفت زده» تاد هینس نیز قرار دارد و بدین ترتیب حضور قدرتمندی در جشنواره امسال نیویورک خواهد داشت.