بایگانی‌ها

هالیوود دغدغه‌ام نبود

حق زندگی
حق زندگی

آلیا بهات می گوید قرارداد بازی در فیلم هالیوودی خود را از روی هیجان و غافلگیری امضا نکرده است. او قرار است در تریلر جاسوسی «قلب سنگ» به کارگردانی تام هارپر، اهل بریتانیا ایفای نقش کند که محصول نت‌فلیکس است و گل گادوت و جیمی دورنان دیگر بازیگرانش هستند.
آلیا بهات روشن کرد که پذیرفتن پروژه «قلب سنگ» فقط به دلیل حضور در هالیوود نبوده است. بهات اخیرا در «گانگوبای کاتیاوادی» نقش آفرینی کرده که فروش خوبی در هند داشته است.
بهات که روز سه شنبه پانزدهم ماه مارس 29 ساله شد، می‌گوید تصمیم دارد فیلم ها را براساس لذت بردن در پروژه بپذیرد.
او در مصاحبه جدیدی گفت:«نمی خواهم بخاطر فروش فیلم یا هیجان پروژه ای را قبول کنم. می خواهم حواسم به پیشنهادهایی باشد که نقش خوب، پویایی جذاب ، گروه بازیگران خوب دارند، پروژه ای که جدید و مهم باشد.»
او خودش را برای نمایش فیلم RRR ساخته اس. اس ؤاجامولی آماده می کند که 25 ماه مارس اکران خواهد شد. او همچنین در «براهمسترا» مقابل رانبیر کاپور و آمیتاب باچان ایفای نقش کرده است .فیلمی ساخته آیان موکرجی که قرار بود ماه سپتامبر نمایش داده شود.
آلیا بهات در فیلم جدید Rocky Aur Rani Ki Prem Kahan از کمپانی کرن جوهر مقابل رانویر سینگ بازی می کند. در این فیلم جایا باچان و درمندار(بازیگر شعله) نیز نقش آفرینی می‌کنند.
بهات کمپانی تولید فیلمی به نام «اترنال سان شاین پروداکشنز» را تاسیس کرده است که نخستین فیلمی که نمایش خواهد داد همراه با کمپانی شاهرخ خان ـرد چیلیز اینترتینمنت» خواهد بود. نام این فیلم «عزیزان» است که آلیا نقش اصلی آن را ایفا می کند.