بایگانی‌ها

هدیه تام هاردی به شارلیز ترون

به شایعات خاتمه بدهید
به شایعات خاتمه بدهید

تام هاردی و شارلیز ترون رابطه خوبی در دوران فیلمبرداری «مدمکس:جاده خشم» در سال 2015 نداشتند.
شارلیز ترون چندی پیش در این باره توضیحاتی را ارائه داد.
ترون گفت:«وقتی فیلمبرداری به پایان رسید. تام هاردی نقاشی از خودش در نقش مکس کشیده بود که به من هدیه داد.اما من به دلیلی که ارتباط خودم با تام هاردی را در دوران فیلمبرداری درک نکرده بودم، این نقاشی را آویزان نکردم.»
«اما حالا می فهمم که هر دوی ما بی نهایت در دوران فیلمبرداری ترسیده بودیم.درون قلب من چیزی جز حس همدلی و عشق برای تام هاردی نیست. چون تجربه ما یک تجربه کاملا جنون آمیز بود. حالا نقاشی تام هاردی بر دیوار دفتر من آویزان است.»
ترون معمولا روابط خوبی با همکاران بازیگرش دارد. او با تام هنکس سال ها پیش همکاری کرد. رابطه تام هنکس و ترون در این سالها ادامه یافته است، طوری که هنکس از مجموعه ماشین تحریرهای خود ،یکی را برای ترون هدیه فرستاد.
ترون گفت:« من و تام هنکس با یکدیگر در ارتباطیم. همین چند وقت پیش برای او نامه نوشتم. وقتی برای هیولا اسکار بهترین بازیگر زن را گرفتم او یکی از ماشین تحریرهای خود را برایم هدیه فرستاد.»
سال گذشته نیز که دوباره نامزد دریافت اسکار شدم، باری دیگر تام هنکس یکی از ماشین تحریرهای خود را با یک یادداشت برایم فرستاد.
بنابراین این بار با همین ماشین تحریر پاسخ نامه تام را دادم هرچند یک تایپیست افتضاح هستم.
وقتی تام هنکس و ترون بایکدیگر آشنا شدند. ترون تنها یک فیلم بازی کرده بود، فیلمی به نام «دو روز در دره» که هنوز اکران نشده بود اما تام هنکس او را برای بازی در فیلم انتخاب کرد. ترون می گوید تام هنکس همیشه با من شوخی می کند و می گوید من کشف او هستم.