بایگانی‌ها

همه چیز همه جا به یکباره برنده اصلی جوایز گاتهام شد

همه چیز همه جا به یکباره برنده اصلی جوایز گاتهام شد
همه چیز همه جا به یکباره برنده اصلی جوایز گاتهام شد

 

مراسم اهدای جوایز گاتهام 2022 برگزار و برندگان معرفی شدند.سی و دومین دوره جوایز گاتهام درحالی برگزار شد که بیشترین جوایز از جمله جایزه بهترین فیلم به «همه چیز همه جا به یکباره» اهدا شد.
جایزه  بهترین بازیگر نقش مکمل به کی هوی کوان برای این فیلم رسید. کودک بازیگری که با فیلم ایندیانا جونز و معبد مرگ وارد عرصه بازیگری شد .و پس از بیست سال دوباره مقابل دوربین قرار گرفت.

دانیله ددوایلر برای بازی در نقش مادری سوگوار در فیلم مستقل «تیل» برنده جایزه بهترین بازیگر نقش نخست شد. جوایز گاتهام در شاخه بازیگری فاقد جنسیت شده است یعنی شاخه مرد و زن از این رشته ها حذف شدند.
دانیله ددوایلر در رقابت با چهره هایی مانند کیت بلانشت(تار) و برندن فریزر(نهنگ) توانست این جایزه را برنده شود.

جایزه بهترین فیلمنامه به ساخته تاد فیلد، تار، رسید.جایزه بهترین کارگردان تازه کار یا نوظهور به شارلوت ولس برای پس از آفتاب اهدا شد. شارلوت ولس در این فیلم که نیمه‌زندگی نامه است به رابطه پرفراز و نشیب خود با پدرش می‌پردازد.

در مراسم امسال از آدام سندلر و میشل ویلیامز تقدیر شد.یک جایزه ویژه به جینا پرینس-بایدوود و گروه فیلم تازهش «The Woman King» و جایزه ویژه ای به کمپانی فوکوس پیکچرز و «جزیره آتش» محصول شبکه هولو اهدا شد.

جایزه ادای احترام به آیکون (Icon Tribute) به سیدنی پوآتیه فقید اهدا شد. بازیگر رنگین پوستی که امسال در سن 94 سالگی درگذشت.جایزه بهترین فیلم بین المللی به ادری دیوان برای «رویداد» اهدا شد فیلمی که سال گذشته برنده جایزه شیر طلایی ونیز شده بود.

«همه آن نفس‌ها» توانست جایزه بهترین مستند را بگیرد.جایزه بهترین سریال غیرداستانی تازه به سریال We Need to Talk About Cosby رسید. بن ویشا برای بازی در سریال «قرار است آسیب برند» جایزه بهترین بازیگر در شاخه سریال را گرفت.جایزه بهترین سریال بالای 40 دقیقه به مجموعه «پاچینکو» رسید. جایزه بهترین سریال زیر 40 دقیقه به مجموعه «مو/Mo» اهدا شد.