بایگانی‌ها

همکاری جسی آیزنبرگ و جی.جی آبرامز

همکاری جسی آیزنبرگ و جی.جی آبرامز
همکاری جسی آیزنبرگ و جی.جی آبرامز

15 سال از ورود آیزنبرگ به سینما با «راجر داجر» دیلن کید می‌گذرد. فهرست کارگردان‌های بلند‌آوازه و صاحب سبکی که در فیلم‌هایشان بازی کرده از جمله وودی آلن و نوآ بامباک و البته نقش‌آفرینی درجه‌ی یک او در «شبکه اجتماعی» دیوید فینچر نشان دهنده‌ی توانایی بالای بازیگری و کاریزمای او در هالییود است.

البته فیلم‌هایی مانند«اکنون مرا می‌بینی»، «سرزمین زامبی‌ها» و «بتمن علیه سوپرمن» هم که  با واکنش‌های ضد ونقیض مواجه شده در کارنامه‌اش موجود است که نه تنها ضربه‌ای به وجه‌اش در هالییود وارد نکرده بلکه شهرتش را به معنای یک سلبریتی افزایش هم داده.

حال جی. جی. آبرامز او را برای همکاری در پروژه جدید استودیوی بد ربات به نام  The Market (مارکت) انتخاب کرده و بخش جدیدی از زندگی حرفه‌ای آیزنبرگ در حال رقم خوردن است. او در این کمدی تلویزیونی نقش جوانی را بازی می‌کند که پدر مطلقه‌اش به دلیل مشکلات اقتصادی به پیتسبرگ نزد او نقل مکان کرده و سختی‌های زندگی‌اش را دو چندان می‌کند.

 آیزنبرگ علاوه بر بازی کردن، در فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی اثر هم نقش دارد و در کنار آبرامز و بن استوینسن تهیه‌کننده اجرایی سریال نیز هست. فیلم سینمایی بعدی که از آیزنبرگ روی پرده می‌رود «لیگ عدالت» از جمله فیلم‌های کامیک بوکی دی‌‌سی و وارنر است.